User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 15:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > afterdawnin sivujen tallentaminen...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
afterdawnin sivujen tallentaminen...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hami_87
Newbie
_
10. maaliskuuta 2003 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksi en saa tallennettua sivuja myehempää tutkimista varten?
Kun on modeemi yhteys, niin olisi paljo kätevämpi lukea samalla ohjeita koneelta kun on pakkaamassa jotain leffaa...
olen aloittelia kysisessä hommassa ja tarvitsen aika paljon ohjeita...

Kun yritä tallenttaa sivua, tulee viesti "sivua ei voitu tallentaa valittuun paikkan" taijotain sinne päin... Kone kyllä lataa kaikki filet mut ei sit suostu tallentamaan niitä...

yksikin kolhu niin olen pilalla
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2003 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla ainakin talletus näytti juuri onnistuvan, kun kokeilin, joten vika lienee siinä oman koneesi päässä. Koita tallettaa johonkin levylle/hakemistoon, jossa varmasti on tilaa (ja kirjoitusoikeudet).
pjh
Member
_
10. maaliskuuta 2003 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitaanko mahtollisesti smart-ad-css-decrypter-ripper v.08? :)
hami_87
Newbie
_
11. maaliskuuta 2003 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se varmaan johtuu tästä mun win xpstä..
tai ei siitä vaan sen asetuksista. = )
Kyllä se muilta sivuilta tallentaa kaiken mut ei täältä... eli ei johdu mistää tilan puutteesta... 20GT pitäis riittää yhelle webbi sivulle... = )
Onko täälä jotain asetus juttuja täs exploreris... kertokaa jos tiätte..

yksikin kolhu niin olen pilalla
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. maaliskuuta 2003 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei video alueelle tällaista juttua..

*siirretty*
snapsix
Senior Member
_
12. maaliskuuta 2003 @ 03:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksi en saa tallennettua sivuja myehempää tutkimista varten?

Kokeilepa sellaista apuohjelmaa kuin webstripper, sen avulla voit ladata kokonaisia sivustoja offline-selausta varten.

Wanha!
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2003 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
modeemikäyttäjänä suosittelen nimenomaan tuota webstripperiä, vaikka kyllä muitakin aivan kelvollisia löytyy.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > afterdawnin sivujen tallentaminen...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy