User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 19.7.2025 / 23:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sof 2 oma server
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
SOF 2 Oma server
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Tonski
Senior Member
_
4. joulukuuta 2005 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin oman serverin Soldier of Fortune 2:ssa, mutta kun painan asetusten jälkeen oikeasta yläkulmasta "Start server", niin se SOF 2 ikkuna menee pois, ja se Console tulee esille ja rupeaa värkkäämään jotain jonkun aikaa, ja sitten jumasee... Tässä on tekstit Consolesta jos auttaa vianmäärityksessä:

SOF2MP V1.00 win-x86 May 3 2002
Initialising zone memory .....
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\MP\RPM_Server_Mod_Filter.pk3 (4 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\MP\Mod_Filter.pk3 (4 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1/base/MP
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\therest.pk3 (7125 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\textures1234.pk3 (10843 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\textures0.pk3 (2816 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\skins.pk3 (4117 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\musicandsound.pk3 (3055 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\mp.pk3 (338 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\models.pk3 (3643 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\maps.pk3 (466 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1/base

----------------------
32411 files in pk3 files
execing sof2mp_default.cfg
execing sof2mp.cfg
execing autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
OS: Microsoft WinXP Service Pack 1 (NT)
CPU Detected: Unknown
Unknown

---------- Input Initialization ----------
Skipping check for DirectInput
Joystick is not active.
------------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
WARNING: tess.xyz not 16 byte aligned
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\System32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using desktop display depth of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...55 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 9 selected
...creating GL context: succeeded
...making context current: succeeded
...Using GL_EXT_texture_edge_clamp
Initializing OpenGL extensions
...using GL_EXT_texture_env_add
...GL_EXT_texture_filter_anisotropic available
...using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
...using WGL_EXT_swap_control
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...using GL_EXT_point_parameters
...WGL_3DFX_gamma_control not found

GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce4 MX 440SE with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!
GL_VERSION: 1.4.1
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 2

PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)
MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: Unknown
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: 0
picmip: 2
texture bits: 0
lightmap texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
anisotropic filtering: enabled
bad filter name
bad filter name
Initializing Shaders
...loading 'shaders/airport.shader'
...loading 'shaders/airport_models.shader'
...loading 'shaders/arioche.shader'
...loading 'shaders/armory.shader'
...loading 'shaders/armory_models.shader'
...loading 'shaders/average_armor.shader'
...loading 'shaders/average_sleeves.shader'
...loading 'shaders/bolt_ons.shader'
...loading 'shaders/cemetery.shader'
...loading 'shaders/chem_suit.shader'
...loading 'shaders/chunks.shader'
...loading 'shaders/colombia.shader'
...loading 'shaders/colombia_models.shader'
...loading 'shaders/colors.shader'
...loading 'shaders/common.shader'
...loading 'shaders/common_models.shader'
...loading 'shaders/decals.shader'
...loading 'shaders/dog.shader'
...loading 'shaders/effects.shader'
...loading 'shaders/fat.shader'
...loading 'shaders/female_armor.shader'
...loading 'shaders/female_pants.shader'
...loading 'shaders/female_skirt.shader'
...loading 'shaders/finca.shader'
...loading 'shaders/finca_models.shader'
...loading 'shaders/fogs.shader'
...loading 'shaders/gfx.shader'
...loading 'shaders/gore.shader'
...loading 'shaders/hongkong.shader'
...loading 'shaders/hongkong_models.shader'
...loading 'shaders/hospital.shader'
...loading 'shaders/hospital_models.shader'
...loading 'shaders/hud.shader'
...loading 'shaders/instances.shader'
...loading 'shaders/jordan.shader'
...loading 'shaders/jordan_models.shader'
...loading 'shaders/kamchatka.shader'
...loading 'shaders/kamchatka_models.shader'
...loading 'shaders/liner.shader'
...loading 'shaders/liner_models.shader'
...loading 'shaders/menu.shader'
...loading 'shaders/metashader.shader'
...loading 'shaders/mp.shader'
...loading 'shaders/osprey.shader'
...loading 'shaders/pick_ups.shader'
...loading 'shaders/prague.shader'
...loading 'shaders/prague_models.shader'
...loading 'shaders/roam.shader'
...loading 'shaders/shop.shader'
...loading 'shaders/shop_models.shader'
...loading 'shaders/skies.shader'
...loading 'shaders/skingore.shader'
...loading 'shaders/snow.shader'
...loading 'shaders/sprites.shader'
...loading 'shaders/suit_long_coat.shader'
...loading 'shaders/suit_sleeves.shader'
...loading 'shaders/test.shader'
...loading 'shaders/tools.shader'
...loading 'shaders/weapons.shader'
...loading 'shaders/glass.shader'
...loading 'shaders/rmg.shader'
...loading 'shaders/simple.shader'
----- finished R_Init -----

------- sound initialization -------
locked hardware. ok
------ Ambient Sound Initialization ------
------------------------------------
----- Sound Info -----
sound system is muted
1 stereo
32768 samples
16 samplebits
1 submission_chunk
22050 speed
0x8308060 dma buffer
No background file.
----------------------
Sound memory manager started
Loading vm file vm/sof2mp_ui.qvm.
VM file sof2mp_ui compiled to 702670 bytes of code
sof2mp_ui loaded in 5257216 bytes on the hunk
bad filter name
UI total menu load time = 1476 ms
--- Common Initialization Complete ---
Winsock Initialized
Opening IP socket: localhost:20100
Hostname: seppo-b6d98twdo
IP: 84.231.232.194
Working directory: C:\PROGRA~1\SOLDIE~1
Checking version...
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
R_Terrain: Shutting down RENDERER terrain.....
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
-----------------------
Hitch warning: 944 msec frame time
------ Server Initialization ------
Server: mp_shop
Hunk_Clear: reset the hunk ok
Cmd_AddCommand: screenshot_TGA already defined
Initializing Shaders
Shader <default> has a stage with no image
Shader <infrared> has a stage with no image
...loading 'shaders/airport.shader'
...loading 'shaders/airport_models.shader'
...loading 'shaders/arioche.shader'
...loading 'shaders/armory.shader'
...loading 'shaders/armory_models.shader'
...loading 'shaders/average_armor.shader'
...loading 'shaders/average_sleeves.shader'
...loading 'shaders/bolt_ons.shader'
...loading 'shaders/cemetery.shader'
...loading 'shaders/chem_suit.shader'
...loading 'shaders/chunks.shader'
...loading 'shaders/colombia.shader'
...loading 'shaders/colombia_models.shader'
...loading 'shaders/colors.shader'
...loading 'shaders/common.shader'
...loading 'shaders/common_models.shader'
...loading 'shaders/decals.shader'
...loading 'shaders/dog.shader'
...loading 'shaders/effects.shader'
...loading 'shaders/fat.shader'
...loading 'shaders/female_armor.shader'
...loading 'shaders/female_pants.shader'
...loading 'shaders/female_skirt.shader'
...loading 'shaders/finca.shader'
...loading 'shaders/finca_models.shader'
...loading 'shaders/fogs.shader'
...loading 'shaders/gfx.shader'
...loading 'shaders/gore.shader'
...loading 'shaders/hongkong.shader'
...loading 'shaders/hongkong_models.shader'
...loading 'shaders/hospital.shader'
...loading 'shaders/hospital_models.shader'
...loading 'shaders/hud.shader'
...loading 'shaders/instances.shader'
...loading 'shaders/jordan.shader'
...loading 'shaders/jordan_models.shader'
...loading 'shaders/kamchatka.shader'
...loading 'shaders/kamchatka_models.shader'
...loading 'shaders/liner.shader'
...loading 'shaders/liner_models.shader'
...loading 'shaders/menu.shader'
...loading 'shaders/metashader.shader'
...loading 'shaders/mp.shader'
...loading 'shaders/osprey.shader'
...loading 'shaders/pick_ups.shader'
...loading 'shaders/prague.shader'
...loading 'shaders/prague_models.shader'
...loading 'shaders/roam.shader'
...loading 'shaders/shop.shader'
...loading 'shaders/shop_models.shader'
...loading 'shaders/skies.shader'
...loading 'shaders/skingore.shader'
...loading 'shaders/snow.shader'
...loading 'shaders/sprites.shader'
...loading 'shaders/suit_long_coat.shader'
...loading 'shaders/suit_sleeves.shader'
...loading 'shaders/test.shader'
...loading 'shaders/tools.shader'
...loading 'shaders/weapons.shader'
...loading 'shaders/glass.shader'
...loading 'shaders/rmg.shader'
...loading 'shaders/simple.shader'
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\MP\RPM_Server_Mod_Filter.pk3 (4 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\MP\Mod_Filter.pk3 (4 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1/base/MP
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\therest.pk3 (7125 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\textures1234.pk3 (10843 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\textures0.pk3 (2816 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\skins.pk3 (4117 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\musicandsound.pk3 (3055 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\mp.pk3 (338 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\models.pk3 (3643 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1\base\maps.pk3 (466 files)
C:\PROGRA~1\SOLDIE~1/base

----------------------
64822 files in pk3 files
Loading shader text .....
..... 5318 shader definitions loaded
----------- Loading MATERIALS ------------
32 material definitions loaded.
------------------------------------------
Loading vm file vm/sof2mp_game.qvm.
VM file sof2mp_game compiled to 1132012 bytes of code
sof2mp_game loaded in 10104896 bytes on the hunk
------- Game Initialization -------
gamename: sof2mp
gamedate: May 03 2002
------------------------------------------------------------
InitGame: \sv_floodProtect\1\sv_maxPing\0\sv_minPing\0\sv_maxRate\0\sv_hostname\Tony\dmflags\0\timelimit\9999\sv_maxclients\15\scorelimit\200\g_friendlyfire\0\g_maxGameClients\0\g_availableWeapons\2222222222211\version\SOF2MP V1.00 win-x86 May 3 2002\fraglimit\20\g_gametype\tdm\g_needpass\0\protocol\2002\mapname\mp_shop\sv_privateClients\0\sv_allowAnonymous\0\sv_pure\1Sending heartbeat to master.sof2.ravensoft.com

Senior Member
_
5. joulukuuta 2005 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa...itse hoidan yhtä publiikki SoF2 servua (jääkööt nimi mainitsematta :D), MUTTA olen aina pyörittänyt niota servuja Linuxissa....ja tuo windows lataa niin paljon 2outoa" sälää vrt. linux et täytyy vähän ihmetellä...

Vika on luultavasti tässä kohtaa:
Quote:
execing sof2mp_default.cfg
execing sof2mp.cfg
execing autoexec.cfg
3 CFG filua käynnistyy (ajetaan) kun servu käynnistyy????

1 pitäisi riittää ihan hyvin...ja tossa AINAKIN tuo "sof2mp_default.cfg" on se YLIMÄÄRÄINEN => tuosta sun postaamasta listasta näkee, että servu käynnistyy 2 KERTAA (=lataa about samat kamat 2 kertaa=molemmat sof2mp-cfg filut). Joten AINAKIN se mättää. (veikkaan, että tuo "sof2mp.cfg" = SUN tekemätä servuasetukset, toinen on vain "default")

Tuo autoexec.cfg...ei yleensä tarvita..käy katsomassa mitä se oikeasti sisältää? Vai onko se vain SUN omat pelaaja lisäkonfigit?

Eli vähän kaikki mättää...perusongelma on (minulle ainakin), että sulla on windows servu-pelaat ja pöyrität servua samalta koneelta (voin kertoa, että VOI tulla vielä ip ja guid ongelmia sen takia..).

Mutta harjoittelemalla oppii - sinuna lataisin "SOF2 RUNNER" (http://www.gamerunners.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdo...) Ota myös UPDATE.

Tuolla softalla on hyvä treenata (ja kai tehdäkkin?) oman servun asetuksia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sof 2 oma server
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy