User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 19.9.2024 / 04:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > revolution 2007?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Revolution 2007?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2005 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiltistä tämä (he kopsasivat sen ign:stä):
Quote:
Spekulaatio Sonyn Playstation kolmen ja Nintendon Revolutionin julkaisuajankohdasta tulee jatkumaan ainakin ensi kevään E3-messuihin saakka. Uusin käänne on IGN:n Revolution -sivuston väite, jonka mukaan Revolution julkaistaan Yhdysvalloissa kiitospäivä-viikolla. GameCubehan julkaistiin aikanaan samalla viikolla.

Vaikka Nintendon leiristä on kuullut kommentteja, että konsolin kanssa saatetaan pyrkiä Xbox 360 -tyyppiseen maailmanlaajuiseen julkaisuun, niin siitä huolimatta tällä aikataululla Revolution saattaa hyvinkin rantautua Eurooppaan vasta vuoden 2007 alussa. Vuosi 2007 on aikaisemminkin kummitellut Revolutionin kohdalla. Tässä tapauksessa esim. Xbox 360 saisi kahden joulun etumatkan verrattuna Nintendon konsoliin.
Mielipiteitä? Mielestäni xbox 360:lle ei olisi juurikaan uhkaa revolutionista, eli aivan sama milloin tuo julkaistaan. Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä millaisiin peleihin tuolla ohjaimella pystyy, mutta eipä juuri sen enempää kiinnosta.
timonsteri
Senior Member
_
7. joulukuuta 2005 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikea sanoa onko Revolutionista (tai mikä sen nimeksi nyt tulee) kummankaan konsolin (PS3, x360) kilpailijaa. Ei tiedä yhtään, millainen konsoli sieltä sitten finaaleissa tulee. Jos siitä tuleekin hitti? :)

Aasiassa sonyn ja nintendon konsolit saattavat olla boksin edellä (ainakin pleikka), mutta juttuhan on sitten ihan toinen täällä länkkäreissä. Enivei, vaikka en pidä ninttaria uhkana, mut.. never say never. :)

Cube oli mulle sivutuote, jonka hommasin kun ei ollut hyviä pelejä tulossa muille alustoille (plus oli ylimääräistä pätäkkää taskussa). Monelle mun kavereille Cube on ollut jollain tavoin juuri tällainen hankinta, ja luulen että Revolution kohdalla tulee olemaan sama juttu (mulle, kavereille ja ehkäpä monille muillekkin non-nintendofanpojille ^^).
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Monelle mun kavereille Cube on ollut jollain tavoin juuri tällainen hankinta, ja luulen että Revolution kohdalla tulee olemaan sama juttu (mulle, kavereille ja ehkäpä monille muillekkin non-nintendofanpojille ^^).
Joo käy palauttamassa pullot ja ostaa gamecuben. Jää vielä suklaapatukkaankin rahaa ^_^
Moderator

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuullut että se Revolution julkaistas 9.5.2006

Älä Yritä Jos Et Osaa!!


Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Olen kuullut että se Revolution julkaistas 9.5.2006
Kuulopuheiden perusteella revolution olisi julkaistu jo.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2005 @ 17:55

HD15
Member
_
8. joulukuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nintendo ei tällä kertaa pyrikään kilpailemaan toisten kanssa kuten on varmaan käynyt ilmi. Iso ännä pyrkiikin melkein samanlaisiin hintoihin kuin cuben kohdalla(vaikkakin cuben hinnanlasku johtui vähäisestä myynnistä) koska sillä tavalla se saa sitä myytyä.
Olen kuullut että nintendo käyttää tuplaytimellistä 2,5 ghz PowerPC prosessoria(Macciprossu) eli olisi reilusti enemmän kuin arcanixin arvailema 2x cuben tehoinen vaikkakin huomaattavasti muita next-genejä tehottomampi. tämäkin on taas pelkkä spekulaatio.

Itsellä cube ei ollut ollut niinkään sivuostos koska se on ainoa tämän sukupolven laatikko joka ei mulla ole aina rikki(en omista xboxia joten arvaatte mikä konsoli on aina rikki). Revolution tulee itselleni olemaan ykköskonsoli ja hankin rinnalle 360:n jos rahat riittää.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2005 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Olen kuullut että nintendo käyttää tuplaytimellistä 2,5 ghz PowerPC prosessoria(Macciprossu) eli olisi reilusti enemmän kuin arcanixin arvailema 2x cuben tehoinen vaikkakin huomaattavasti muita next-genejä tehottomampi. tämäkin on taas pelkkä spekulaatio.
Viimeisten uutisten mukaan (ign) revolution on 2x-2,5x cuben tehoinen. Eli arvasinpa oikein (alustavasti :p) :> Prossu olisi ibm:n valmitama, perustuen gekko-prossuun, joka oli cubessa, tämä vain nopeampi. Koko artikkeli täällä:

http://revolution.ign.com/articles/673/673799p1.html
Tonski
Senior Member
_
8. joulukuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No Revolutioniin tuskin monella on enää varaa, kun/jos PS3 julkaistaan ennen Revolutionia, sillä silloin olisi kuluttajien rahat menneet Revolutioniin ja PS3:een. Revolutionin myyntivaltti on silti (Yllätys yllätys...) se kohuttu ohjain, ja kyllä Revolution silti menee kaupaksi. Luulisi nyt ainakin nintendo-fanien haluavan kokeilla uutta ohjaina. Ja nintendo-fnit varmaan eivät muita koneita ostakkaan.

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Japanissa revolution on varma hitti. Japanilaiset on sen verran outoa porukkaa, et niihin uppoaa kaikki tuollainen. Mutta hyvää musiikkia ja animea tekevät, ei siinä mitään. Tammikuussa japanilainen poppoo high and mighty color julkaisee levyn ichirin no hana, sitä tässä juuri odottelen ^_^ Menipäs offtopicin puolelle :o
HD15
Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Viimeisten uutisten mukaan (ign) revolution on 2x-2,5x cuben tehoinen. Eli arvasinpa oikein (alustavasti :p) :> Prossu olisi ibm:n valmitama, perustuen gekko-prossuun, joka oli cubessa, tämä vain nopeampi.
Ai niin joo IBM broadway! *hakkaa päätä seinään* miten hemmetissä tommosen unohdin...

Ei ole lähiviikkoina oikein ign:ää kateltu niin en ollut ihan ajan tasalla tuommoisesta.

"Every developer was in agreement that Revolution should launch with a price tag of $149 or lower. Some speculated that based on the tech, a $99 price point would not be out of the question."

eli jos sitä myydään 100? omia spekulaatioitani halvemmin niin tämähän on aivan mahtavaa.

Jos nintendon ohjain on hypetysten veroinen niin kyllä revolution pitäisi joka kodista löytyä koska siinä tapauksessa konsoli olisi todellakin hintansa veroinen. Hevosvoima ei ole kaikki kaikessa. Miksi me tarvitsisimme kauhean hienot grafiikat? onhan meillä leffateatterit...

Niin ja sitä paitsi kuten on nyt tullut esille:
konsoli on niin halpa että se ei kenenkään lompakossa kirpaise millään tavalla. Yleensäkin nintendo on antanuttarjonnut erilaisia pelejä kuin "kilpailijat" mutta nyt se voimistuu ainakin viisinkertaisesti eikä arcanixin voi myöskään valittaa että "tarjoavat aina samaa peliä "päivitetyillä" grafiikoilla" tai miten se arcanix sen ilmaisikaan.
Kyllä hankkisin tuolla hinnalla vaikka ihan vain vanhempien konsolien pelien pelaamista varten.

Jos on rahaa pleikkaan niin ostaisi mieluummin xboxin ja revolutionin. enemmän ja paremmin toimivaa tavaraa.

edit: virheen takia meni koko homma lainaukseen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2005 @ 11:07

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2005 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eikä arcanixin voi myöskään valittaa että "tarjoavat aina samaa peliä "päivitetyillä" grafiikoilla" tai miten se arcanix sen ilmaisikaan
Kyllä mä uusia valituksen aiheita löydän aina, ei hätää ^_^
HD15
Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haha just niin :P
Moderator

5 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2005 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin tässä surffatessani semmoisen videopätkä jossa joku poika oli itse tehnyt semmoisen Revolutionin ohjaimen. Se antaa vähän osviittaa miten se voisi toimia :) http://video.google.com/videoplay?docid=6797958196289648405&q=nin...
Video on aika vanha tosin..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!


Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2005 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika mielenkiintoinen video sinäänsä. Odotan innolla, että millaisen valmiin tuotteen nintendo saa tästä hiottua.
Senior Member

2 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan sony ja microsoft kehittelevät jo uutta konsolia kun revolution ilmestyy.
Tonski
Senior Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse taidan tyytyä pelaamaan Revolutionilla supermarketeissa ja tavarataloissa... :/

soku
Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen vähän aina ollut Nintendo -ihmisiä. Jotenki se ylenpalttinen söpöstely ja hellämielisyys niissä peleissä vaan vetoaa, vaikka onhan siellä pelien joukossa niitä vakavempiakin.

Oikeastaan, itse jätin konsolit sikseen sen jälkeen kun SNES ilmestyi, rupesin silloin pelaamaan enempi PC:llä. Nyt hieman vanhempana kun huomasin että GameCuben saa tilattua kotiin vähän päälle 70e:llä niin voiko sitä vastustaa? No eihän sitä voinu...

Valitsin cuben konsolikseni aluksi pelkän pelitarjonnan ja hyvän ohjaimen perusteella. PS2:lla on aivan liikaa lisenssipelejä ja XBOX:illa nyt ei vain oikein ole mitään mielenkiintoista ja ne mielenkiintosimmatki pelit on käännetty PC:lle yleensä. Sitteku huomas tuon hintaeron vielä niin valinta oli tehty.

Tämän perusteella luulen myös että tulen ostamaan tuon Revolutionin. Xbox 360 ei oikein vakuuttanut, mutta PS3 tuntui jo yllättävänki hyvältä. Muttaku tyttökaveri ostaa kuitenki PS3:sen niin minunhan on sama ostaa tuo Revolution. Sitä paitsi, itse olen kuullut huhun että Revolutionin hinta tulisi olemaan muita konsoleita halvempi, koska se käyttää halvempia osia mut tämä on taas näitä huhuja. :F

''You can never have too much firepower''
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2006 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä nintendo on ihan virallisesti sanonut, että nextgen konsolit ovat aivan liian kalliita, ja että revolution tulee olemaan halvempi. Tehotkin jäävät sen verran pieniksi revolutionissa, että eipä sen kustannuksetkaan korkeat ole. Siinä missä ps3 ja xbox 360 myydään kovaan hintaan ja tappiolla, nintendo myy revolutionia pieneen hintaan ja voitolla.
soku
Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä homma. Se on kyllä totta että se on aika paljon maksaa konsolistaan jtn. 300-400e... :) Ei hirveästi haittaa että on joku huokeampiki vaihtoehto.

''You can never have too much firepower''
Tonski
Senior Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No PS3:takin on sanottu että se muka tulisi vuonna 2007. Emme tiedä ennen kuin aika koittaa. (Tietolähde PSW-lehti)

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2006 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Se on kyllä totta että se on aika paljon maksaa konsolistaan jtn. 300-400e... :)
Eipä tuo tosipelaajaa haittaa, itse maksoin 419e 360:stä stockalla. Pelaaja jo 80-luvun lopulta lähtien, alkaen commodore 64:stä. Pelaaminen sen verran verissä, että mihinkä sitä seepra raidoistaan pääsisi :D
Quote:
No PS3:takin on sanottu että se muka tulisi vuonna 2007. Emme tiedä ennen kuin aika koittaa. (Tietolähde PSW-lehti)
Älä lue Tonski noin paljon lehtiä ^_^ Mutta niin, odottamalla se selviää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2006 @ 15:14

Tonski
Senior Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Älä lue Tonski noin paljon lehtiä ^_^ Mutta niin, odottamalla se selviää.
No kesällä PSP:n julkaisua odotellessa tuli lehtiä ostettua siinä toivossa että niissä jotain PSP:stä olisi. ^_^ Nytten tuolla kaapissa pölyttyvät yli 20 lehteä. Sielläkin oli aika paljon juttua näistä PSP ja PS3-jutuista sekä next-gen konsoleista oli myös aika paljon. Mm. artikkeli 31 asiaa mitä voit tehdä PS3:llasi. Katsotaas että pari kuukautta ennen PS3 julkaisua menee taas kaikki rahat lehtiin ja saa leipäjonossa aamuun asti olla. ;)

Mainos
_
__
 
_
soku
Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Eipä tuo tosipelaajaa haittaa, itse maksoin 419e 360:stä stockalla. Pelaaja jo 80-luvun lopulta lähtien, alkaen commodore 64:stä. Pelaaminen sen verran verissä, että mihinkä sitä seepra raidoistaan pääsisi :D
Njoo, mulla on vaan semmonen käytännön ongelma ku ei oo rahaa. :D Sitäku harrastaa vähä muutaki ku pelaamista niin pitää vähä säätää. Mut onneks mulla ei oo tarvetta tohon xbox 360: seen, muuten olisin varmaan kanittanu kaikki soittimeni sitä varten. Tottahan se ois et jos jotaki laitetta oikein haluaa niin ei sillä hinnalla suurta merkitystä ole... ;P

Tietenki jos se konsoli on halvempi niin jää enempi rahaa niille peleille... :>


''You can never have too much firepower''
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > revolution 2007?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy