User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 15:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > powerdvd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PowerDVD
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gardem01
Newbie
_
12. maaliskuuta 2003 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tekstityksen saa näkymään DVD:ltä kovalevylle ripatussa elokuvassa PowerDVD:llä?

Olen yrittänyt avaamalla "Open DVD File on Hard Disk Drive"-valintaa käyttäen ifo-filen mutta PowerDVD yrittää etsiä levyä DVD-asemasta. Eli filmi täytyy avata tolla: "Open Media Files".
Khauron
Moderator
_
12. maaliskuuta 2003 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei saa näkymään ollenkaan. Eikä saa näkymään millään muullakaan ohjelmalla. Shit happens.
En tiedä miksei ohjelmantekijät tee tuota kuntoon, vaikkakin esimerkiksi WinDVD:n sivuille lukee että "able to play ripped material" tms.

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/
Senior Member

7 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2003 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelkäävät tekijänoikeusjuttuja tms...
pelttu
Senior Member
_
12. maaliskuuta 2003 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummallista...
Itsellä on PowerDVD 4.0. Jos esim. rippaan koko DVD:n kovalevylle esim. DVDecrypterillä file-moodissa (siis kaikki tiedostot), niin kyllä ainakin jokainen dvd on tähän mennessä kiintolevyltä toistunut.
Khauron
Moderator
_
13. maaliskuuta 2003 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelttu:
Kyllä kyllä, mutta et saa valittua tekstejä tai audiota, kun painat hiiren oikealla ja valitset sieltä subtitles / audio.

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/
pelttu
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2003 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla toimi myös erikielisillä teksteillä ja äänillä. Ja pystyi myös valitsemaan.
Cyberlinkin sivuilta löytyy trial-versio, jota kannattanee kokeilla.
http://www.gocyberlink.com/english/download/dl_file_new.jsp?dl_id=1&ProdId=28#limit
migge77
Member
_
14. maaliskuuta 2003 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä PowerDVD osaa toistaa täysin oikein tiedostot, kunhan on vain ripattu koko DVD 'file' moodissa. Silloin jopa alkuvalikot ja extrat toimivat normaalisti (aivan kuin DVD olisi asemassa).

Mutta! Jos olet ripannut DVD:n 'movie' moodissa, niin PowerDVD osaa enää toistaa itse elokuvan ilman tekstejä. Tosin hankalammaksi menee, kun ne .vob tiedostot pitää itse lisätä soittolistaan.
Mainos
_
__

_
pelttu
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2003 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen huomannut myös sen, että toisto on aika usein (ei aina) onnistunut silloinkin, kun on ripattu ensin leffa "movie"-valinnalla ja senjälkeen vielä video_ts.ifo.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > powerdvd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy