User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 09:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > panasonic dmr-eh50 - vhs-siirron laatu erityisesti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
panasonic DMR-EH50 - vhs-siirron laatu erityisesti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samma2
Newbie
_
8. joulukuuta 2005 @ 05:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkohan kokemuksia panasonicin DMR-EH50 laitteen kuva/äänilaadusta, erityisesti vhs-siirtoa koskevasta? sain juuri kommenttia että erityisesti kyseisen koneen vhs-siirtolaatu olisi kovin kehnoa luokkaa - joitakin vhs:iä olen sillä itse siirrellyt mutta laatua on vaikea vertailla tai itse arvioida kun ei ole muuta vertailusoitinta saatavilla. samanlaisia vhs-valituskommentteja löytyi sitten myös esim täältä:

http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?p=1395746&highlight=...

jos nyt jotain olen mielestäni huomannut (ihan silmämääräisesti tosin, joten voipi heittää) niin xp(fine) ja sp laatujen jäljellä näyttäisi olevan yllättävän paljon laatuero: sp:llä tulee jo aika paljon pikselöitymistä välillä(?).

& jos joku tietää erityisesti luotettavasti vhs-siirtojälkeä tekevän mutta ei vielä ihan pro-hintaisen masiinamerkin, niin tieto kiinnostaisi.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > panasonic dmr-eh50 - vhs-siirron laatu erityisesti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy