Pelin läpäisyn nopeusennätykset
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
8. joulukuuta 2005 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Aiheesta oli puhetta yhdessä eri threadissa aikaisemmin. Joulukuun pelaajasta löysin tämän linkin:
http://speeddemosarchive.com/gamelist/FullListt.html
Tuolla monien pelien nopeusennätyksiä videona. Itseäni järkytti suuresti se, että mario 2 & 3 vie enemmän aikaa kuin morrowind :o Itse olen morrowindiä pelannut useita satoja tunteja ^_^
|
HD15
Member
|
9. joulukuuta 2005 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mariot ovaktin huomattavasti vaikeampia kuin morrowind. Niitä joutuu kauan tahkoamaan ja opettelemaan salareitit jne.
eihän se morrowindkään mikään ihan helppo peli kai ole mutta kyllä mario-ennätykset ovat ainoita joita ajatellaan.
Super Mario Bros. for NES (0:05:06)
itse palsin samaa peliä gameboy-versiona(saattaa erota nes-versiosta) ja pääsin läpi 4 minuutissa kerran. tahkosin peliä koko viikon kun olin mökillä :P aurinko, järvi, gameboy
täydellistä!
|
Tonski
Senior Member
|
10. joulukuuta 2005 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en paljoa Marioita ole lähiaikoina pelannut. Pienempänä olin ihan friikki, kun niin tykkäsin Marioista. Hyviähän nuo vieläkin ovat. (Paitsi uudet...) Mario 3 kyllä pelasin läpi tässä hiljattain PSP:llä. En käyttänyt taika huilua, ja silti läpäisy aika oli aika pieni...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. joulukuuta 2005 @ 09:42
|
HD15
Member
|
10. joulukuuta 2005 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän uutta varsinaista marioa ole oikeastaan tullutkaan. sunshine on niin kämy että ei sitä marioksi saisi kutsuakaan.
|
timonsteri
Senior Member
|
10. joulukuuta 2005 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
No juu, kyllähän sitä pääsee läpi pelin kuin pelin, jos kovasti yrittää etsiä keinot. Falloutit oli listassa kärjessä, itsekin olen pelannut ne tosi nopeesti läpi, kun ensin etsin tietyn tavan. Morrovindistä tiesin pari keinoa, mutta en kyllä uskonut, että ihan noin nopeeta lävitte päästäis. :D
|
Senior Member
|
13. joulukuuta 2005 @ 06:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos noista suorituksista ei olisi viedoita, niin luulisi noita huijatuiksi kestoiksi.
Öh.. Kastottuani tuon Mario 1en läpipeluu videon.. Tuo, jos mikä tappaa pelaamisen nautinnon. Ja minä, kun ajattelin että serkkuni 12minuuttinen (ja oma 15min) oli nopeaa toimintaa. Mutta luulenpa, että tämä Trevor on pelannut kokonaismääräisestikin aika paljon tuota peliä.
Joskus luin netistä, että Super Mario Bros. 1en pääsisi läpi tasan 5minuuttiin. (..Tiedä häntä..)
Ja sitten tuo SMB2, öh 9:42.. Oma ennätykseni on joku 40min.
Onhan nuo kieltämättä mykistävää luettavaa.
:.Phantomenium.:
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2005 @ 07:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Joskus luin netistä, että Super Mario Bros. 1en pääsisi läpi tasan 5minuuttiin. (..Tiedä häntä..)
Eipä tuo ennätys paljoa siitä heitä. Voisi siitä jostain kohtaa sekunnin vielä napsia pois, mutta aika läpijuoksua tuo on eikä mihinkään tunnu jäävän kiinni.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2005 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä luin netistä niin osassa noista ennätyksistä (mario) on käytetty erilaisia apuvälineitä. Mutta aika nopsaa ne pelaa noita.. ainakin se Morrowindin läpäsy oli vähän erikoinen ;)
|
Tonski
Senior Member
|
14. joulukuuta 2005 @ 11:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin WinAmp tiedoston Marion läpipeluusta 100% (video) mutta WinAmp ei näytä sitä videota? Muilla samaa ongelmaa?
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2005 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttää tuo mario(~5min) olevan ihan perus divx...
Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
|
mawdrgn
Member
|
8. helmikuuta 2006 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Vanha aihe... Mutta vastaan silti:
Mielestäni pelien juttu ei ehkä kuitenkaan ole se nopeusennätys ;)
Kannatan pelaamista, en suorittamista. Puristi kun olen =)
|
Chi
Member
|
14. helmikuuta 2006 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos kivasta linkistä, arcanix ;).
|
Junior Member
|
18. helmikuuta 2006 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
toi morrowind kieltämättä vähän yllätti :P. itse on tullut pelattua "hieman" yli 7 ja puol minuuttia ja oon aika alussa :D
celeron 1300mhz, 512 ram, fx5500 256mb näyttis.
celeron 1250mhz, 320 ram, fx5200 128mb näyttis.
athlon xp 2000mhz, 512 ram, radeon 9600 128mb näyttis
nintendo ds
playstation portable
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2006 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: toi morrowind kieltämättä vähän yllätti :P. itse on tullut pelattua "hieman" yli 7 ja puol minuuttia ja oon aika alussa :D
Juu morrowindin parissa saa kyllä aikaa kulumaan ^_^ Kymmeniä tunteja menee ennen kuin pääsee yhden killan antamat tehtävät läpi, sitten vaan seuraavaan kiltaan :)
|
joku90
Suspended due to non-functional email address
|
18. elokuuta 2006 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
pääsin call of duty the big red one 1h läpi ja viel vaikeimmalla tasolla
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. elokuuta 2006 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Väki voisi postailla tänne preyn läpäisyennätyksensä. Käsittääkseni siinä ei mene huonollakaan pelaajalla viittä tuntia enemmän.
|
AfterDawn Addict
|
22. elokuuta 2006 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan näitä netissä liikkunut paljon, joista suurinosa todettu feikeiksi. Etenkin se Hl:n läpäsy reilussa tunnissa olis ollu liiankin hyvää ollakseen totta :)
| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
|
Senior Member
|
22. elokuuta 2006 @ 22:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Hl, Half-life? Tuli tuossa yks yö katottua kun joku vetää sen 45 minuuttiin, oikoo mm. kävelemällä kentän yläpuolella hyväksikäyttämällä jotain bugeja yms... Ei minulla ainakaan ole mitään syytä uskoa että ko. video olisi feikki. Ei ehkä yhteen putkeen pelattu, mutta tuskin millään ksiiteilläkään vedetty.
-janne
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2006 @ 22:51
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. elokuuta 2006 @ 01:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
MiksuFIN
Suspended due to non-functional email address
|
25. elokuuta 2006 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
New Super Mario Bros. 41min, kuolin muutaman kerran, eikä muutenkaan mitenkään turbojuoksua joka kohdassa. Postailen tänne jos jaksan ruveta tekemään parempaa aikaa...
|
shamaar
Junior Member
|
25. elokuuta 2006 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistan itse pelanneeni Wolfenstein 3D:n 3 episodin alle 9 minuutin käyttämällä hyväksi salareittejä, tuolloin en tiennyt mitä bugit edes tarkoittavat:D. Ja tuossa 3 episodissa oli jotain 8-9 kenttää tietysti.
Olis kiva tietää miten muut on pelannu tän, siitä on kyllä aikaa noin 14 vuotta:D
p4 2.66gHz, 512 ram, 80gt, radeon 9600pro,19"lg
|
00z3
Newbie
1 tuotearvio
|
1. lokakuuta 2006 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
ai ai.. toi pokemonin yellow versio.. itte olen pelannut läpi 2 h 10 min, 3 vuoden harjottelun jälkeen :D
|
Member
3 tuotearviota
|
4. marraskuuta 2006 @ 06:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Metal Gear Solid 3: Snake Eater for PlayStation 2 (1:29:46)...
millä ihmeellä joku on tonkin noin nopeasti...
mutta
Final Fantasy X-2 for PlayStation 2 (4:09:xx)
Ja miksi tämä näin... ite vedin tän n. 3h 30min (tosin new game+...)(eka kerta n. 5h)
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2006 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2006 @ 11:47
|
Mainos
|
|
|
Newbie
|
9. joulukuuta 2006 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Pokemon blue/red joku vetäny 2h 19min >.<
Mul meni sillo aikoinaa päälle viikko vaikka pelasin varmaa päälle 4h päivässä.
Far cry (1:07:02) oli kyl tyyppi varmaa _pari_ kertaa pelannu pelin läpi, silppuaa vaa sakkia puukolla :D
|