Videoiden poltto DVD-R:lle
|
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ajatellut polttaa joitakin videoita DVD levylle, joita voisi sitten DVD soittimesta katsella. Videot ovat .vob muodossa, mutta voiko niitä suoraan polttaa DVD:lle? Vai tarvitaanko siinä jotain ohjelmaa, joka muuttaa ne videot DVD soittimelle ymmärrettävään muotoon?
|
Senior Member
|
9. joulukuuta 2005 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Nämä vob:it, ifo:t ja buf:it ja mitä niitä onkaan, ovat juuri näitä dvd-video tiedostoja. Tiedostot on enää vain oltava dvd kansiossa, jonka nimi tulee olla VIDEO_TS, näin sen voi polttaa dvd-videoksi, vaikka Nerolla.
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Tehdäänkö niitä tiedostoja mahdollisesti IfoEditillä? Olen yrittänyt sillä, mutta se on vain niin hemmetin sekava, ettei oikein ole onnistunut. Löytyisikö mistään hyvää ohjetta?
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. joulukuuta 2005 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis mulla on ainoastaan ne .vob tiedostot, jotka pitäisi saada sellaiseen muotoon, että DVD soitin voi niitä toistaa.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. joulukuuta 2005 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten sä teit ne tiedostot. Ihmetyttää kun puuttuu *.ifo ja *.buf -tiedostot..
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitääkö se .vob sitten ihan vaan muuttaa toiseen muotoon, jos se ei kerran ihan yksin kelpaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2005 @ 17:24
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. joulukuuta 2005 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei pidä. Miten teit tiedostot? Vai onko ne imutettu netistä, eli piratismia johon en anna neuvoja..
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Netistä ne on löytynyt. Siis ihan www:stä, ei P2P ohjelmalla. Ei ole siis piratismia.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. joulukuuta 2005 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä ja minkä niminen?
|
Daewo
Newbie
|
9. joulukuuta 2005 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
No kylläpä sitä nyt epäillään.
Tuolta olen esim. hakenut tuommoisen THX trailerin, jota on ihan hauska kuunnella hyvällä äänentoistolla: (ovat .vob videoita) http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/trailers.php Sitten on muita isohkoja videoita, joita olen jo jonkin aikaa sitten hankenut, joten en muista että mistä ne on haettu. Googlellakaan ei löytynyt. Osa on .vob videoita, osa ei.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
10. joulukuuta 2005 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolla olisi ohjeistusta ja neuvoa tuohon ongelmaan.
"If you have some VOB/DVD Trailers or just some VOB files that you would like to burn on a DVD you can either demultiplex them to video and audio files that you can author with any DVD author tool or you can use Vobedit and Ifoedit as I will explain here. Ifoedit does not support any menus, you will only get a DVD with the trailers/files."
http://www.videohelp.com/forum/userguides/120021.php
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Mainos
|
  |
|
Daewo
Newbie
|
10. joulukuuta 2005 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia, pitääpä jossain vaiheessa kokeilla.
|