User Käyttäjä Salasana  

lauantai 3.1.2026 / 06:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > boxed paketoitu prosessori?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Boxed paketoitu prosessori?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jorgio
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otetaampa esimerkiksi seuraava prosessori:
AMD Athlon 64 3700+ boxed
Paketissahan tulee itse prosessori, siili ja tuuletin.
Onko siili ja tuuletin valmiiksi jo asennettuna prosessoriin, vai tuleeko ne asentaa itse?
Ja tarvitseeko johonkin väliin levitellä itse piitahnaa tms?
Vai onko kaikki valmiina jo?
Dietka
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Boxed mallissa on prosessori ja tuuletin/siili yhdistelmä joka ei ole kiinni coolerissa, prossu laitetaan ensin emolevyyn kiinni ja sitten se cooleri perässä, tosi helppo homma.

ASUS P5B DELUXE AP..C2D E6600 @ 3.4GHZ & SI-128..MSI 7900GTO 512MB SANCT..RHINO PC2-8000F5M EPP 2GB ..SONATA II
kuassa
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2005 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piitahnaa ei tarvitse itse laittaa, aina minun mallissani oli piitahnan tilalla kerros jotain materiaalia siilin alaossa.

Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
Jorgio
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Roger.
Eli tahnat voin unohtaa huoletta...
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2005 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tahnan voi unohtaa ellei "ryssi" asennusta,eli tuuletin ei jostain syystä mene "kertaheitolla" paikalle,itse pidän tästäsyystä tahnatuubia varalla.
Muista poistaa se suojatarra tahnasta.
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos lämmöt alkaa nousta liikaa voi kokeilla laittaa tuota piitahnaa lisää ja katsoa sitten laskeeko lämmöt.

Mainos
_
__

_
rafsanta
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis piitahnaa ei voi laittaa "lisää", ensin pitää ottaa se tarra pois ja sitten vasta laittaa tahnat.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > boxed paketoitu prosessori?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy