Nykivät divx:t
|
|
daFred
Newbie
|
13. maaliskuuta 2003 @ 03:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistäköhän mahtaa johtua kun osa divx-formaatissa olevista videoista käyttäytyy hieman oudosti. Alusta soitettaessa pyörivät kyllä aivan mainiosti, mutta kelattaessa (liikuttamalla siis slideriä eri kohtiin) jumittuu usein kuva pidemmäksikin aikaa äänen tosin kuuluessa kuten pitääkin. Ilmentyy vain joissain leffoissa. Kone P4 2,4Ghz muistia 512Mt eli tehoista ei ole kyse.
|
cronos
Senior Member
|
13. maaliskuuta 2003 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
onks sulla kaikki tarvittavat codekit koneella(ffdshow),(divx codec) mikä player sulla on koita bs playerilla sillä on mulla ainakin näkynyt noilla codekeilla kaikki,sitten xvidiä varten omat xvid codekit
|
HTT
Junior Member
|
13. maaliskuuta 2003 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse tein sellaisen havainnon,että ac3 äänillä oleva leffa tekee juuri tuota,siis kun kelaa eteenpäin.Muuten toimii normaalisti.
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2003 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuollainen voisi johtua siitäkin, että key frameja on turhan harvassa eli video on vähän huonosti koodattu.
|
Khauron
Moderator
|
14. maaliskuuta 2003 @ 04:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuppu
Junior Member
|
14. maaliskuuta 2003 @ 05:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen huomannut että mulla tekee 2CD:n DivX:ät tuota samaa (ensin kuva liikkuu ilman ääntä jonkun sekunnin ja pysähtyy, sitten ääni tulee perässä, kun ääni on oikeassa kohdassa kuva lähtee mukaan. Tosi selvästi selitetty). 1CD:n leffoissa en ole vastaavaan törmännyt.
|
Tuppu
Junior Member
|
14. maaliskuuta 2003 @ 05:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Oho! Tupla postaus.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2003 @ 06:22
|
Portsu73
Suspended due to non-functional email address
|
14. maaliskuuta 2003 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla kävi noin kans ku tuli "kikkailtua" liikaa. Ei kannata asentaa ku tarvittavat kocekit.
|
Mainos
|
|
|
ilezi
Junior Member
|
15. maaliskuuta 2003 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm.. No siis jos pakkaatte leffoja niin sitten pistäkää koneellenne divx, xvid ja ac3 kodekit. siis 3 kodekkia eikä muuta. Ja sitten Directvobsub että näkee textit tai vaihtoehtoisesti bsplayer joka kai osaa näyttää ne automaattisesti. Jos taas ette pakkaa mitään niin sitten vaan ffdshow ja ac3 kodekki eikä muuta. Noilla ei pitäs pätkiä eikä jumittaa kone.
Sitten paras tapa saada kone solmuun on asentaa nimon packki sitten divx, xvid, Ac3 yms kodekkeja vielä erikseen ja lopuksi vielä ffdshow. Kyllä ne avit sitten nykivät, paukkuvat, ja muuttuu jopa vihreäksi välillä.
Järkikin sanoo ettei autossa voi olla samaan aikaan kuin yksi kuski tai muuten mennään lepikkoon. :)
|