User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 15:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > 2 .cue ja 2 .bin tiedostoa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
2 .cue ja 2 .bin tiedostoa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Uusi
Newbie
_
13. maaliskuuta 2003 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten tämä onnistus...

mul on Neron versio 5.5.9.17 ja sitten

CD_Image_File_CD1.cue koko:1kt
CD_Image_File_CD2.cue koko:1kt
CD_Image_File_CD1 bin-tiedosto ja koko on 826 476 kt
CD_Image_File_CD2 bin-tiedosto ja koko on 377 841 kt

..oon näitä ohjeita täällä koittanu noudattaa, mut ei onnaa...täytyskö bin-tiedostoi jotenki pilkkoo?
Oreh
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2003 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon tehny sillee et: eka purkaa sen bin tiedoston winisolla ja sitte vaan polttaa sen datana, en kyl tiiä mihin tota cue:a tarvii, mut joku viisas varmaan vois kertoo :D
Khauron
Moderator
_
13. maaliskuuta 2003 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vanhoista viesteistä olisi löytynyt vastaus, mutta kerta kiellon päälle:
Avaa Nero, sulje kaikki wizardit sun muut, ota File valikosta 'Burn image', valitse .cue-file (joka siis sisältää polttomääritykset itse .bin-filelle) ja polta.
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2003 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mä oon tehny sillee et: eka purkaa sen bin tiedoston winisolla ja sitte vaan polttaa sen datana, en kyl tiiä mihin tota cue:a tarvii, mut joku viisas varmaan vois kertoo :D
Oletpas tehnyt hölmösti.:) Tällä tavalla levy ei välttämättä toimi oikein. Kannattaa siis polttaa kuten Khauron tossa neuvoi aikasemmin.
Uusi
Newbie
_
13. maaliskuuta 2003 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei...kiitän lämpimästi Khauronia ja teitä muita ohjeista!!

varmistan et käsitin oikein ..siis poltan ekaks ton CD_Image_File_CD1.cue -tiedoston yhdelle cd:lle ja sit toiselle levylle CD_Image_File_CD2.cue -tiedoston ja homma on valmis?

ai niin..voiko ton esim. CD_Image_File_CD1.cue -tiedoston nimetä miksi haluaa vai annanko olla?
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2003 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
cue:n voi nimetä ihan tosta noin vaan, mutta bin:n nimeämisen jälkeen pitää muokata cue uudelleen.

Avaappa cue notepadilla, niin huomaat systeemin.
Mainos
_
__

_
Uusi
Newbie
_
14. maaliskuuta 2003 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei, kiitokset teille!!

mun eka rippaus on onnistuneesti nähny päivänvalon, hyvä kuva, tekstit ja kaikki tuli....näin se homma etenee!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > 2 .cue ja 2 .bin tiedostoa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy