User Käyttäjä Salasana  

lauantai 3.1.2026 / 06:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konetta kokoamassa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Konetta kokoamassa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eli olisin kokoamassa itselleni uutta konetta. Rahaa olisi käytössä 500-600 ?. Tolla rahalla pitäisi koota hyvä pelikone jolla pelaa uusimpia pelejä. Seuraavia osia pitäisi ostaa ja koota: Virtalähde, kovalevy, näytönohjain, emolevy, keskusmuisti ja prosessori. + ei välttämätön mutta jos sais nii myös kotelo. Itse olen ajatellut prosessoriksi jotain AMD Athlon 64 3000.. ja näytönohjaimeksi joku Nvidia 256 MB muistilla. Mut heittäkää omia kokoonpanoja joita laittaisitte jos teillä olis tämmöinen tilanne edessä. Kiitos etukäteen!
Senior Member

7 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2005 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/221213
Katteleppa tuolta jos löytyisi jotakin mielekästä..

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Member

2 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen emolevyä jossa on SLI niin on joskus mahdollisuus saada toinenkin GT näytön ohjain.
Mulla on toi Asus A8N Deluxe SLI (939) ja olen olu ttyytyväinen se on pelaajille tarkoitettu.
Pyöritän sillä Cod 2.

Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konetta kokoamassa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy