User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mikähän vikana??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikähän vikana??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
poppeli
Newbie
_
12. joulukuuta 2005 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Että kun olen yrittänyt luoda data dvd-levyä niin eipä Nero6 ole enään suostunut polttamaan. Ennen kyllä toimi ilman ongelmia. Päivittänyt olen sitä. Antaa vain tällaisen virheilmoituksen:
--> Illlegal disc
--> Generating DVD high compatibility borders
--> Invalid fiel in commad
--> DVD+RW RW8165
Could not perform end of Disc-at-once
--> Burn process failed at 4x(5540KB/s)

Että jos joku viisaampi osais kertoa mkä mättää vai enkö vain osaa...=D
Senior Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile toisella softalla esim. Burn4Free http://www.burn4free.com/
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä on hyvä softa jolla minun onnistui polttaa kun tuli ongelmia:
http://www.deepburner.com/?r=download

edittiä. en kyllä ole varma onko tässä dvd-polttomahdollisuus, eiköhän ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2005 @ 17:22

Mainos
_
__

_
poppeli
Newbie
_
13. joulukuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä suostunu toimimaan kumpikaan poltto-ohjelma noista.:(
Burn4Free valitti että minulta puuttui ASPI jonka sitten asensin ja päivittelin uuteen.
Ja sekään ei auttanu tuohon ongelmaan. Kumma ku mikään noista kolmesta ei suostu polttamaan datamuodossa olevaa dvd:tä...???

Vai oliskohan tuo asema niin nirso että ei huoli kuin tietyn merkkisiä levyjä? :O Katselin niin aikaisemmin olin polttanu Maxelin levyille ja nyt kokeilin Verbatimeä ja Sonya yllämainitulla tuloksella.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mikähän vikana??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy