User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > omatekoinen dvd-levy toimii pc:llä mutta ei ps2:lla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Omatekoinen DVD-levy toimii PC:llä mutta ei PS2:lla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jke85
Newbie
_
13. joulukuuta 2005 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Kysyisin tällaiseen ongelmaan ratkaisua.
Olen tehnyt oman DVD:n johon olen laittanut aloitusvalikot ja niiden jälkeen videomateriaalia. Olen saanut levyn poltettua ja tietokoneella homma toimii kuin kaupasta ostettu elokuva konsanaan. Mutta kun laitan saman levyn PlayStation 2:een niin ruutuun ilmestyy vain aloitusvalikon kuva harmaana ja taustalla alkaa pyöriä ensimmäisen videoklipin ääniraita. Aloitusvalikosta en pääse mihinkään suuntaan. Tähän olen käyttänyt ohjelmaa nimeltä TMPGE DVD Author.
Tämän jälkeen luulin että kyse on NTSC/PAL ongelmasta. Yritin muutta formaattia ohjelmalla nimeltä DVDSanta mutta tuloksetta.

Voisiko joku teistä auttaa minua saamaan homma toimimaan jotta saisin levyni levitykseen? Kiitos jo etukäteen.

EDIT: Samoja levyjä olen käyttänyt aikaisemminkin jotenka ne toimivat muuten täydellisesti PS2:ssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2005 @ 17:12

Scuppe80
Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko koittanu toistaa levyä ihan normaalissa DVD-soittimessa?

-Teukka-
aqski
Junior Member
_
14. joulukuuta 2005 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aikanaan samanlaisia kokemuksia PS2:sen kanssa.Se kun osaa olla joskus todella nirso.Etenkin omatekemät menut tuntuvat välillä olevan vaikeita toistaa.
Quote:
Ootko koittanu toistaa levyä ihan normaalissa DVD-soittimessa?
Uskoisin,että toimii.
jke85
Newbie
_
17. joulukuuta 2005 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole kokeillut josko levy toimii tavallisessa soittimessa sillä sellaista en omista, pelkästään pleikkari.
Tällä hetkellä kokeilen erästä toista ohjelmaa ja pidän sormet ristissä jotta homma toimisi.
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
18. joulukuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirretty paremmalle alueelle.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > omatekoinen dvd-levy toimii pc:llä mutta ei ps2:lla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy