Näyttiksen tilaaminen netistä?
|
|
pulu
Member
|
14. joulukuuta 2005 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä ei nyt oikeastaan tänne keskustelualueelle kuulu ,mutta kuitenkin kysyisin ,että kauan kestää keskimäärin näyttiksen tilaaminen netistä...siis että kauan kestää että se tulee perille?
Ja vielä että onko netistä tilaaminen halvempaa kuin esim.
DNA-liikkeestä ostaminen?DNA-liikkeessä GF 6600GT maksaa 180?-190?.
|
MaGnEsIuM
Junior Member
|
14. joulukuuta 2005 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
ei se paljon halvempaa ole jos budjetti on tiukka tilaa netistä. sieltä kestää tulla about. alle viikko.. tietysti riippuu kaupasta ja saatavuudesta..
|
pulu
Member
|
14. joulukuuta 2005 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
No mikähän olisi halpa ja luotettava nettikauppa josta GF6600gt lähtis n 150?-160??
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. joulukuuta 2005 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikromajasta itselläni positiivisimmat kokemukset toimituksen suhteen. Viimeksi kun tavaraa tilasin, niin jo seuraavana päivänä oli tavarat postissa lunastettavissa.
Näkyy mikromajasta löytyvän varastosta Club3D:n 6600GT AGP väylään 155.00€ ja PCI-E väylään 152.00€.
Tänään jos vielä tilaat, niin luulempa että perjantaina olisi jo kortti lunastettavissa :)
http://www.mikromaja.fi/
|
kumipuu
Suspended permanently
|
17. joulukuuta 2005 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
samoin mikromaja josta omani tilasin. toinen yritys lupasi laittaa näyttiksen postiin maanantaina ja kun keskiviikkona kyselin ne sanoi että niillä on sellainen postitusaikataulu että näyttis lähtee vasta tänään (keskiviikkona) no peruutin tilaukseni ja tilasin sen mikromajasta. aina kannattaa tiedustella onko varastossa ja milloin toimitus tapahtuu. eli sähköpostia vain kyseiseen firmaan niin ne laittaa kyllä tietoa. ja kyllä toimituskuluihinkin kannattaa vähän kiinnittää huomiota.
|
maunomato
Newbie
|
20. joulukuuta 2005 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin Mikromajasta just tuon saman näyttiksen 8.12 eli pian kaks viikkoa sitten.
Ei oo näkynyt vieläkään.
Kaksi kertaa oon sinne soittanut ja molempina kertoina sanoivat että viimeistään huomenna lähtee paketti tulemaan.
En kyllä tilaa enää ikinä sieltä mitään.
|
kumipuu
Suspended permanently
|
21. joulukuuta 2005 @ 08:19 |
Linkki tähän viestiin
|
muista peruuttaa tilauksesi. kyllä toi palvelu on näköjään vähän vaihtelevaa. olen myös tilannut verkkokauppa.comista ja siellä palvelu pelaa hyvin. tosin vannomatta paras.
|
Supo
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. joulukuuta 2005 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Verkkokauppa.com on hyvä paikka.Näet varastotilanteen reaaliajassa ja toimitus on nopeaa ja muutenkin on pelkkiä hyviä kokemuksia paikasta.(en ole työntekijä kyseisessä paikassa :)
On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
|
hamsta
Junior Member
|
21. joulukuuta 2005 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Leadtek Gf6800 LE 128Mb, Saksasta Mad-Moxxista 130? postikuluineen ja kesti 10 päivää.
Sic transit gloria mundi.
|
PapaZafa
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. joulukuuta 2005 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa muistaa että nyt on joulu.
Itellä kesti 6päivää tulla normaali postipaketti n. 250km matkan...
You may say Im a dreamer, but Im not the only one.
-Lennon
|
Member
2 tuotearviota
|
22. joulukuuta 2005 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
22. joulukuuta 2005 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Verkkokauppa.com todella hyvin toimii, suosittelen :)
| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
|
-WK-
Senior Member
|
22. joulukuuta 2005 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Leadtek Gf6800 LE 128Mb, Saksasta Mad-Moxxista 130? postikuluineen ja kesti 10 päivää.
Oletko kokeillut modausta? Kiinnostaisi vain tietää modautuuko nuo Mad-Moxin standardit kun siellähän myydään niitä valmiiksi modattuja, että testaavatko ensin ja jos modautuu niin pistävät Enchanced-osastoon, muuten sitten standard...
|
hamsta
Junior Member
|
22. joulukuuta 2005 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, modattu on. Ei tosin päästy ihan huippuihin, mutta tällaista tuli:
12x1, 6vp
ydin 300Mhz -> 326Mhz
muistit 700Mhz -> 750Mhz
Eli hinta/laatusuhde on nähdäkseni ihan kohdallaan.
|
Senior Member
|
22. joulukuuta 2005 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma leadtekin 6800le on 12/6 375/875 vakiotuulettimella, ei lämpöongelmia
Eli sulla on kellois varmaan vielä kivasti nosto varaa.
Noita mad-moxin kortteja olen yrittäny kaikille suositella esim. tuo 6800le 16/6 Burstfire Arctic Coolerin jäähyllä 199e ois aika kiva.
http://www.mad-moxx.de/view_artikel.php?id=563
|
rafsanta
Senior Member
|
22. joulukuuta 2005 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
@hamsta
ootko kokeillu kellottaa enemmän vai eikö vaan kulje? aika huonosti kulkee jos tapissa on...onhan toikin ihan hyvin, mutta taitaa noi mad moxin kortit olla vähän heikompia, kun parhaat "valikoitu" toiseen "koppaan". omani menee 16/6 ja kellot 425/930, tosin 0 asteisessa ympäristössä. ihan huoneen lämmössä ja kotelo kiinni maximit oli 414/923, käytössä 406/908. koskaan alle 410MHz corella en saanut virheitä.
Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
|
hamsta
Junior Member
|
23. joulukuuta 2005 @ 04:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Coolbits tarjoaa optimikelloina tuota lukemaa 326/750.
Kokeilin 3dmark05:llä. 12/6 enempää ei saa piippuja auki ilman virheitä.
Mätä juttu, mutta minkäs teet?
|
-WK-
Senior Member
|
23. joulukuuta 2005 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mätä juttu, mutta minkäs teet?
Hyvä hinta / laatu -suhde tuossa on jo nyt, ei siinä mitään. Itse maksoin myös tästä sen 130e pk:neen Huuto.netistä ja ihan hyvänä ostoksena pidän, piiput aukeaa myös 12/6, 16/6 tulee jo Windowsissa häiriöitä, mutta 3D Mark ja muut sovellukset rullaa kyllä että ei kone kaadu... pitäs varmaan oikein kokeilla paljonko tulee pisteitä ja laittaa ne tohon alle, eihän kuvanlaadusta ole täällä mitään puhetta ;D Nyt tulee sinne 4000 pintaan.
Hienoa olisi jos löytyisi joku yksinkertainen tapa fixata tuota viimestä piippusarjaa kun se ei ihan kokonaan ole rikki, mutta tuskin mahdollista....
Kelloja tämä kestää hyvin ottaen huomioon tämän koneen kotelon huonon jäähdytyksen ja tuon itse kortin jäähyn pienuuden: 380 / 930
NV Silencerillä voisi saada lisää nostettua.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2005 @ 08:02
|
hamsta
Junior Member
|
23. joulukuuta 2005 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen kyllä itsekin miettinyt, onko mahdollista "viilata" yksittäisiä piippuja, jotka tuntuvat olevan rikki. Se 16/6 olis ihan lystiä - valtaosin merkityksetöntä, mutta lystiä.
|
kumipuu
Suspended permanently
|
23. joulukuuta 2005 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla 12/5 ja sama kortti (leadtek 6800 le) kyllä toi on mulle riittänyt. sikäli huvittavaa että jotkut viilailevat esim 6800 ultraa, vaikka sillä ei pelikäytössä ole merkitystä.
|
Junior Member
|
17. tammikuuta 2006 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
jos verkkokauppa ilmoittaa, että keltainen 16 postituksella on paketti lähtenyt tulemaan, niin onko paketti silloin oikeasti jo seuraavana päivänä neljän jälkeen postissa? jos on, niin olen erittäin onnellinen. :) se nimittäin tarkoittaa sitä, että saan muitikammat, luurit ja pelit jo huomenna. varmana tietona on se, että saan huomenna ainakin näytönohjaimeni. mutta jos verkkokauppa pistää tilauksen niin nopeasti, niin pitää kyllä antaa iso plussa.
Asus X70IO Notebook Pent. T4200/Nvidia Geforce GT120M/320GB/VistaHP
|
Bertone
Senior Member
|
17. tammikuuta 2006 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
pitäsi olla.
tosin saat sen huomenna vain lähetystunnusta vastaan...
postista lappu tulee vasta seuraavana päivänä...
- Lahti -
|
Member
|
17. tammikuuta 2006 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin kortin asus 6800 gt pci-e viimeviikolla (Beetingista) tiistai iltapäivällä niin postimies soitti ovikelloa jo seuraavana aamuna klo 09.0 ett sillee.Riippuu tietysti onko haluamaasi korttia saatavilla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2006 @ 16:34
|
Askoapina
Member
|
17. tammikuuta 2006 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Muilla huonoja kokemuksia Jimmisiltä? Tilasin viime keskiviikkona sieltä Asus 7800 Gt, Asus A8N-E ja AMD 64 3200+. Soittelin sitten maanantaina ja kyselin et missä viipyy ku ei oo vieläkään lähetetty nii sano et ei voida lähettää ku ei oo ku emoa varastoissa. Rupes vähän ketuttaa ku tilaus hetkellä näyttiksiä oli 7kpl ja prossuja 190 kpl mukamas. Miten noi voi noin törkeesti huijata sivuillaan. Tilauksen tein siinä 16.00 aikoihin ja viel illalla katoin nii näyttiksiä pit olla 3 kpl ja prossuja yli 150 kpl.
|
Mainos
|
|
|
Kookos
Newbie
|
18. tammikuuta 2006 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Askoapina:
Joo, itse tilasin Jimm´siltä joulukuussa. Maksoin tuotteet 2. päivä joulukuuta ja sain ne kuukauden päästä. Ei siinä muuta, mutta kun sain itse olla se aktiivinen osapuoli tilaukseni suhteen jatkuvasti. Esim. 1.5 viikon päästä tilauksesta kun mitään ei ollut kuulunut lähetin sähköpostia. Tämä jäi harmittamaan, koska sivuillaan mainostavat että ottavat kaikissa ongelmatapauksissa yhteyttä yms. Aina sain kyllä asiallista palvelua spostilla ja puhelimessa, mutta mikään ei tuntunut liikahtavan jos ei itse asiaa auttanut -> jäi kuva ettei kaupankäynti paljon kiinnostanut. Tuotteita vaihdeltiin tilauksesta koska varastossa ei ollut ja aina oli seuraavalla viikolla tulossa. En tiedä tilaanko enää tuolta. Pitää ainakin tarkasti ensin selvittää onko tavara varastossa nyt vai viidestoistapäivä ja milloin paketti on minulla kouransilmässä. Lopulta kamat tuli ja osa masseista takaisin tilille koska jotain tavaraa ei kuukaudenkaan päästä oltu saatu.
|