User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 15:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onko tämä oikea lataus ja uload asetus oikea
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko tämä oikea lataus ja uload asetus oikea
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kari44
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2003 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei onko minulla oikea download ja upload asetus kun on adsl 2048/512 (adsl 2meg/512/
eli minulla on nuo asetukset nyt näin download 248 rajotus 248 lähetys 52 rajotus 30 enkä saa ladattua noilla kuin jotain 6 - 20 kb auttakaa minua kiitos
PK66
Member
_
14. maaliskuuta 2003 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rajoitukset näyttäis olevan ok, mutta mitäs sulla on max yhteydet? Laita siihen ainakin 600... Latausnopeus riippuu myös siitä mitkä niiden muiden upload asetukset on ja kuinka monelta lataat sillä hetkellä samaan aikaan, se että itsellä on asetukset kohdallaan ei vielä riitä saamaan hyvää latausnopeutta. Paljon lähteitä ja kärsivällisyyttä, muuta et tarvi. :D
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onko tämä oikea lataus ja uload asetus oikea

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy