User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 12:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kumpi vaihtoehto ompi parempi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kumpi vaihtoehto ompi parempi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
narrit
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2005 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CLUB 3D GF 6600 GT AGP 128 MB GDDR-3
GAINWARD GF 6600 GT AGP 128MB VGA+DVI+TV
kumpi noista kannataa ostaa? mistä parhaat ajurit niile
ja kellotusohjelma.
Member

4 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2005 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjatkaa jos oon väärässä mutta mun mielestä noi gddr-3-muistithan on parempia kuin normaalit ddr-muistit ja siten kai toi club3d:n kortti olisi parempi.

Member

2 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
CLUB 3D GF 6600 GT AGP 128 MB GDDR-3
GAINWARD GF 6600 GT AGP 128MB VGA+DVI+TV
Eipä noilla taida juurikaan olla muuta eroa kuin valmista. Itse ottaisin tuon Gainwardin, koska on ymmärtääkseni laadukkaampi merkki. Tietenkin hinta ja takuu vaikuttavat myös ostopäätökseen.

Molemmista korteista löytyy tuota GDDR-3 muistia.(korjatkaa jos menee metsään)

Ajurit ovat samat molemmille korteille ja uusimmat löytyvät Nvidian sivuilta. >> http://www.nvidia.com/

Edit: Ja kellottamista voit tehdä RivaTurner nimisellä ohjelmalla jonka löydät tuolta. >> http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163

AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2005 @ 16:03

AfterDawn Addict
_
17. joulukuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eipä noissa ole eroa varmaan kuin hinta ja merkki. Ota halvempi, mutta kato myös takuu. Clubilla taisi olla kokonaiset 3 vuotta.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
narrit
_
17. joulukuuta 2005 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä tässä mietin että mikä olis vastaava ATI-kortti, tehoiltaan
ja hintaluokaltaan. Ei millään tahtois vaihtaaa GForceen.
Member

4 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2005 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Radeon 9800xt kun taas uudemmista x800gt luultavasti.

narrit
_
18. joulukuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on vaan radeonit paljon kallinpia kun gfeorcet mallit.
Menee yli 200 eukun kun kattelin tuolta hintavertailusta
noi mallit mitä ehdotit. Onkohan gforcen ja via piirien kanssa
ollut yleensä onglmia. Jostain muistaakseni luin että olisi ollut.
(korjatkaa jos oon väärässä), mulla on MSI-KT6 Delta LSR emo
Senior Member

5 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2005 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin olin aina ATI-mies (useita vuosia), nyt hankin nvidian eikä pahaa sanottavaa.
Mainos
_
__

_
narrit
_
18. joulukuuta 2005 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos säkin aloit GFmiehex niin kyllä mäkin sitte...
ja jos ikävä ATIA-tulee niin onhan mulla tää vanha kortti
tallella. HEH
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kumpi vaihtoehto ompi parempi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy