User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla thunderbird ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mozilla Thunderbird ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
18. joulukuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun minä luon uuden tilin Mozilla Thunderbird:issa, niin mitä minä kirjoitan siihen kohtaan jossa lukee saapuvan postin palvelin

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
18. joulukuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä laatikosta hakee postin? Esim:sonera,mbnet ym? jos sonera niin silloin saapuvan/lähtevän postin palvelin on : mail.inet.fi

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Heletee
Suspended permanently
_
19. joulukuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs sitten tulee kun mulla elisa

Staff Member

32 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2005 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tulevan postin palvelin: mail.kolumbus.fi
lähtevän postin palvelin: smtp.kolumbus.fi
protokolla: IMAP4 tai POP3
Heletee
Suspended permanently
_
21. joulukuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun minä käynnistän Mozilla Thunderbird:in, niin ohjelma pyytää salasanaa.

mistä minä saan sen selville kun minä en ole laittanut mihinkään mitään salasanaa.

pkaksp
Moderator
_
21. joulukuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos sulla on postilaatikko siellä elisalla, niin sulla on siihen myös käyttäjätunnus ja salasana. Laitat ne sinne thunderbirdiin.
Heletee
Suspended permanently
_
22. joulukuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun minä kokeilin lähettää viestiä mun luukku sähköpostista tuohon mozillan sähköpostiin, niin siihen mozillan sähköpostiin ei ole tullut sitä viestiä

Ja samaan aikaan luukku.com sähköpostiin tulee tämmöinen viesti:

This is the Postfix program at host mta0-o.i.luukku.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The Postfix program

< tässä luki mun mozillan sähköposti osoite>: host mail27.nebula.fi[217.30.180.103] said: 550
5.1.1 <tässä luki mun mozillan sähköposti osoite>... User unknown (in reply to RCPT TO
command)

Missä voisi olla vika?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2005 @ 16:20

pkaksp
Moderator
_
22. joulukuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ehkä se että jos olet määrittänyt thunderbirdin asetuksiin mailin jota ei ole olemassa. Eli JOS sulla on elisalla postilaatikko, niin laitat NE tunnukset ja salasanat + muut asetukset sinne thunderbirdiin.
marcope
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2006 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisko joku neuvoo mul on posti suomi24:ssa ja pitäs saada palvelin juttu thunderbirdiin
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
32. Voiko Suomi24:n postia lukea Outlookilla, kännykällä tai POP3/IMAP-yhteydellä?
Suomi24:n postia ei tällä hetkellä voi lukea muilla sähköpostiohjelmilla tai kännykän kautta POP3/IMAP-yhteyttä käyttäen.
http://www.suomi24.fi/posti/ukk2/
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla thunderbird ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy