User Käyttäjä Salasana  

lauantai 3.1.2026 / 14:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevyn valmiustila
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kovalevyn valmiustila
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pirk
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2005 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites on, kumpi on parhaaks kovolle??? se et mä pidän sitä aina päällä, vai se että mä laitan asetuksista sillai et se menee poipäältä vaikka 20 minsan jälkeen??? Vai kandeisko tehä vaan sillai että pitää sitä päivisin kokoajan päällä, kun koneella tekee jotain, ettei se menisi päälle-ja-pois, päälle-ja-pois, ja sitten laittaa kovon vaikka vaan yöks pois päältä jos kone on yöllä päällä.

Senior Member
_
20. joulukuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni kannattaa pitää sitä koko ajan päällä. Jos laitat sen sammumaan (vaikkapa sanomasi 20 minuutin)päästä, kun tulet takaisin koneelle, kestää hetken ennen kuin kovo käynnistyy..
Yöksi tietysti voi sen sammuttaa, mutta en ainakaan itse ole sitä ikinä tehnyt, vaikka kone on saattanut olla viikkoja pääällä..
Senior Member

2 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omasta mielestä ei mitään hyötyä tästä, sillä kone ei silloin voi tehdä mitään koska kiintolevy on periaatteessa sammutettu. itse pidän kovoja 24/7 päällä.

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevyn valmiustila

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy