User Käyttäjä Salasana  

lauantai 3.1.2026 / 14:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneet wlaniin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneet wlaniin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vapatius
Member
_
23. joulukuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tota mulla on Telewellin TW-EA510 ADSL boksi ja nyt haluisin laittaa sen toisen kannettavan tietokoneen kanssa jakoon wlanin avulla kun siinä ei ole nettiä. Kertoisiko joku selkeät ohjeet mitä minun pitää säätä boksin asetuksista, että Wlan kytkeytyy päälle. Eikös sinne joku tunnus pidä syöttää....? Olen käynyt katsomassa ohjeita tuolta Telewellin sivuilta, mutta osa ohjeista ovat ehkä vähän turhia kun jotkut ovat puhuneet kytkennän olevan aika nopeaa ja helppoa. Toi kannettava sisältää sisäisen wlanin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2005 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.telewell.fi/ohjeet/tw_ea510/wlan_turva_asetus_510v1.htm
Tuolla ihan hyvät ohjeet.
Suosittelen tuon WPA salauksen käyttöä jos kannettavan WLAN moista tukee. Tosin jos asuu yksin korvessa ei tuo WLAN salaus ole kovin tarpeellinen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneet wlaniin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy