User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 13:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox-pelien varmuuskopiointi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox-pelien varmuuskopiointi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
teac-fani
Newbie
_
25. joulukuuta 2005 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä ohjelmalla peli pitäis kopoioida, että kopoi toimis.
koitin polttaa nero 7:lla ja pelin koko oli 13mb ja sisälsi vain pienen videopätkän. peli on forza mototrsport ja asema plextor 716-dvd-rw
aalio
Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.tdubel.com tuolta voi löytyä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2005 @ 18:51

jippii12
Member
_
26. joulukuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ps2 pelin kopiointi ainakin onnistuu millä tahansa polttosoftalla, suora kopio vaan pelistä, luulis toimivan Xbox peleillä samalla tavalla.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
26. joulukuuta 2005 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

hero007
_
27. joulukuuta 2005 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite luin jostain että xbox pyörittää niitä vastakkaiseen suuntaan kuin esim. ps2 tai PC, minkä takia sitä ei sitten pysty suoraan polttamaan
Shadown
_
27. joulukuuta 2005 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
ite luin jostain että xbox pyörittää niitä vastakkaiseen suuntaan kuin esim.
Osasit jopa itse vasta kysymykseesi.

hero007
_
27. joulukuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:
ite luin jostain että xbox pyörittää niitä vastakkaiseen suuntaan kuin esim.
Osasit jopa itse vasta kysymykseesi.
Mihin kysymykseeni mä muka vastasin?
Eiköhän se ollut teac-fani jolla tässä se ongelma oli eikä mulla, enkä mä tsoin oo kysyny mitään tohon liittyvää vai olenko?
Quote:
ps2 tai PC, minkä takia sitä ei sitten pysty suoraan polttamaan
Jos meinaat tota loppua niin oletko koskaan kuullut sellasesta ku sivulause?

Joo mutta tosiaan se peli pitäis ensin siirtää xboxiin ja sieltä tietokoneeseen niinku tuolla http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxpelivarm.html sanotaan
Mainos
_
__

_
Shadown
_
27. joulukuuta 2005 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Sivulauseesi":
Quote:
minkä takia sitä ei sitten pysty suoraan polttamaan
"Päälauseesi, joka sisälsikin jo vastauksen "sivulauseeseesi":
Quote:
ite luin jostain että xbox pyörittää niitä vastakkaiseen suuntaan kuin esim. ps2 tai PC
Mutta tosiaankin. Sain ensin kyssäriisi vääränlaisen kuvan ja siksi vastasin tolleen tökerösti. Vähän simoissa viel..;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2005 @ 09:58

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox-pelien varmuuskopiointi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy