User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 03:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd levyje tilaus ja toimivuus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dvd levyje tilaus ja toimivuus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikko2879
Newbie
_
28. joulukuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko kellään asian mukaista tietoo ulkomailta tilatuista dvd ja cd levyistä ajattelin tätä kauppaa lähinnä http://www.wesellcd.com lähettäkää kokemuksia tästä kaupasta.kiitos kaikille viesteistä
jippii12
Member
_
28. joulukuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kahdesti tilannu tuolta TDK dvd-r levyjä, hyvin on toiminut. Paketti tulee postiennakolla noin viikossa. Ekalla tilauskerralla sain vielä 90 levyn säilytyslaukun kaupan päälle.
Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2005 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
d66fce
Newbie
_
28. joulukuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä taas olen käyttänyt menestyksellisesti tätä paikkaa jo usean kerran http://www.markenrohlinge24.de/english/
nopea toimitus ja hyvät hinnat
mikko2879
Newbie
_
29. joulukuuta 2005 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää laittaa tilaus menee niin eiköhän sieltä oikeeta tavaraa sitten tule. kiitokset vielä informaatiosta...
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2005 @ 04:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joskus tilattiin jostain tanskasta ceedeitä, ihan hyvin ne toimi.
Nykyään tilailen verkkokauppa.comin tallinnan osastolta, koska tilattava määrä on niin pieni, postimaksut jostain tanskasta/saksasta kasvaa liian isoiks...

Verkkokauppa.comin joissakin tuotteissa saa postimaksut ilmaseks, ite oon ainakin tilannu sieltä niitä samsungin dvd-r levyjä ja ne toimii ainakin hyvin...

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Member

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne Samsung pleomax lätyt on semmosta tavaraa että poltto kyllä onnistuu aina, mutta jo kuukauden kuluttua levy alkaa pikkuhiljaa kehittyä osittain lukukelvottomaksi eli vaikka elokuvasta ei voi koneella ottaa kopioita mutta näkyy soittimessa jotenkuten. ja Vuoden kuluttua pätkii soittimessaki ja tietokone ei paljoo auta asiaa. Siel verkkokaupas ei varmaan aluksi menny ne kaupaks joten poistettiin toimituskulut..

Älä ainakaan miinusta tilaa jos jotain tilat niin tilaa plussaa paljon parempaa laatua (yleensä).
mvnet
Member

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2005 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei DVD-R ja DVD+R levyillä ole juurikaan mitään eroa tavalliselle kuluttajalle. Oikeastaan aivan sama, kumpaa ostaa. Sama hinta, sama polttolaatu (vaihtelee asemittain) ja suunnilleen sama yhteensopivuus (jossain DVD-R toimii paremmin ja jossain DVD+R). Ja itsekin olen todennut nuo Samsung Pleomax -lätyt aika surkeiksi. Onneksi tilasin vain 5 kpl erän. Tuli huomattavasti surkeampaa jälkeä kuin Verbatimeille. Vertailua Verbatimin ja Samsungin poltoista omalla asemallani on nettisivuillani osoitteessa http://koti.mbnet.fi/mvnet/tietokoneet_kotipolttoiset_dvdt.php#te...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2005 @ 17:44

Member

5 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2005 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta www.wesellcd.com:sta on tullut tilattua reilut 500 Verbantim DVD+R x16 levyjä ja suunnilleen saman verran CD-levyjä. Tuotteet toimineen moitteettomasti, ja palvelu pelannut itseasissa paremmin kuin esim. Verkkokauppa.com:ssa

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
Senior Member

4 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 05:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen todennut noi Samsungin Pleoxmaxit (vai mitä ovatkaan)ihan hyviksi levyiksi... Mulla ainakin on toiminu kaikissa laitteissa moitteetta.

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tosiaan MVnet, tarkoitin sitä että plussat on samanhintaisia ja paljon kehittyneempiä kuin miinukset, esim Book-typen voi laittaa DVD-ROM muotoon ja silloin toimii hyvin vanhimmissakin soittimissa, koska luulevat olevan aito. myös muita tekijöitä on... Ja koska ne maksavat saman verran suosittelen ostamaan plussaa tai molempia..

Ja pyhimykselle vielä:
Samsungin Pleomax levyt ovat poltossa hyviä, toimivuudessa vaihtelevia ja säilyvyydessä ala-arvoisia.
Eli eka näyttää hyvältä mutta sitten kuukauden kuluttua.... :(
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd levyje tilaus ja toimivuus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy