User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 06:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > .mp3 ------- .mid
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.mp3 ------- .mid
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Supponen
Newbie
_
28. joulukuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitenkäs mä saisin mp3 tiedoston näppärästi midiksi?

..ja sit semmonen lisäkysymys että mikä ohjelma on hyvä mp3:n leikkaamiseen niin että saan jonku tietyn pätkän erilliseksi biisiki..? :)
joonasm88
Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2005 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitenkäs mä saisin mp3 tiedoston näppärästi midiksi?

tuohon en osaa mitää sanoa... www.google.fi :)

mp3 direct cut on erittäin hyvä ohjelma biisien pätkimiseen.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/muut_mp3_ohjelma...

DualCore AMD Athlon 64 4200+
Asus A8N-SLI Premium
2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
RADEON X850 XT (256 MB)
heikki71
Senior Member
_
28. joulukuuta 2005 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksi sä haluat mp3:n midiksi?
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2005 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten täälläkin on muutamassa vanhassa keskustelussa todettu, muunnos ei onnistu hyvin millään ohjelmalla. Mp3:ssa, kuten muissakin tavallisissa musiikkijulkaisuissa, kaikki soittimet ja laulu on miksattu yhteen, eikä niitä sieltä enää millään voi erotella.

Muunosohjelmat voivat toimia kohtalaisesti, jos musiikissa on vain yksi tai korkeintaan muutama instrumentti (tai esim. laulaja), jolloin melodia on mahdollista vielä poimiakin esiin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2005 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.pluto.dti.ne.jp/~araki/amazingmidi/
eli aluksi se MP3->WAV muotoon ja sitten WAV->MIDI
lopputulos on tod näk kehno kuten aikaisemmin jo sanottu.
Supponen
Newbie
_
30. joulukuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"
Quote:
miksi sä haluat mp3:n midiksi?
"

Mä tekisin puhelimeen soittoääniä...

Joo.. niin mä vähän arvelinki et ei se taida onnistuu oikeen millään hyvin! Mut kiitti kuitenki neuvoista :)
heikki71
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkä merkkiseen ja malliseen kännyyn?
Supponen
Newbie
_
30. joulukuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on samsung.. ja siihen datakaapeli, olen siirtäny paljo midejä siihen, mut ajattelin että tekis itse parempia.. :)
heikki71
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok
...toistaako se muita kuin mid-formaatteja?
Supponen
Newbie
_
31. joulukuuta 2005 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu.. .mmf tiedostoja se näyttäs kans toistavan!
heikki71
Senior Member
_
31. joulukuuta 2005 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täällä tuntuu olevan joku ratkaisu truetone hommaan:
http://forums.mobiledia.com/topic7230.html
Mainos
_
__

_
Moderator

1 tuotearvio
_
31. joulukuuta 2005 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika usein joka biisistä on tehty hyvä mid-käännös joka löytyy kyllä googlettamalla.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > .mp3 ------- .mid

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy