User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 04:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > sb live 5.1 ajurit ja softa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SB live 5.1 ajurit ja softa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
labland
Suspended due to non-functional email address
_
29. joulukuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulta rikkoutui alkuperäinen ajuri ja softa levy ja olemme(minä ja tietsikkaliiken edustaja joka myy kyseistä tuotetta)imuroineet ajureita ja softaa netistä mutta ei pelitä, ei sitten millään, ken tietää ratkaisun puuttukoon hetimmiten asiaan ja informoikoon siitä minulle ja minä sen kun kiittelen.

Musiikkia
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
29. joulukuuta 2005 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile päivittää koko systeemi tuolta Creativen Software Update-ohjelman kautta.
http://www.creative.com/support/ (toimii IE:llä ainoastaan)

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2005 @ 08:39

Lerppu
Senior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta löytyy myös Creativen ajureita:

http://fi.europe.creative.com/support/downloads/
labland
Suspended due to non-functional email address
_
5. tammikuuta 2006 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä jelppiä, nyt minulla ajuri koneessa OK , mutta oikeeta softa pakettia en onnistu imuroimaan, minä tarttisin ennen kaikkia recordsin ja oishan mukava saada kaikki muukin softa mikä tähänkorttiin kuuluu, kortissa mode no:SB0220 ja sarja no:MSB0220230068951 oisko noista apua tietäjille.mitä teen seuraavaks APUA!!!!!!!!

Musiikkia
Mainos
_
__

_
Lerppu
Senior Member
_
5. tammikuuta 2006 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on WinXP, niin tuolla on Sound Blaster Live! 5.1:n ladattavia osia:

http://fi.europe.creative.com/support/downloads/download.asp?sOSN...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > sb live 5.1 ajurit ja softa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy