User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > explorer
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Explorer
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aaltka
Newbie
_
20. maaliskuuta 2003 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin gurut hjelpakkaa mua.
Selaimeni on Explorer 6.0 SP1-päivityksellä. Kun klikkaan jotain linkkiä kone avaa uuden selaimen mutta lataus jämähtää (jos linkki aukeaa samaan ikkunaan niin toimii kyllä). Itse voin kyllä avata kuinka monta selainta tahansa toimivasti mutta tosiaan linkeistä ei mikään aukea. Syö miestä kun eteneminen jämähtää koko ajan. Muutenkin netti alkanut pätkiä. Heittää aina välillä laittoman toiminnan ja viskaa pihalle. Aika sekavaa mut yrittäkää joku auttaa.
ex74
Newbie

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2003 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samanlaisia ongelmia myös IE 6:n kanssa. Lisäyksenä edelliseen: ainakin mulla uuteen ikkunaan aukeava linkki toimii, jos painaa stop ja refresh. Muuten samansuuntaisia ongelmia mm. laittomat toiminnot...

Syylliseksi itselläni epäilisin epämääräisiä p2p-softien mukana tulevia spywareja ja niiden poistoyrityksiä, mutta onnistuisikohan tuon haitan poistaminen ilman koko koneen uudelleenasennusta??

AALTKA: ainahan voi asentaa netscapen, joka toimii mulla edelleenkin kuin enkeli....

=)j
ex74
Newbie

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2003 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hupsista, tuli tuplana.

=)j

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2003 @ 12:05

BLK
Member

3 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2003 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Opera on myös yx vaihtoehto, hyvä sellanen. Luulen että en ole ainoa mielipiteeni kera.
Senior Member

2 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2003 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytössä Mozilla 1.3 yhtään virhettä mistään sivulta ei oo tullu, kaikki sivut avautunu mille oon menny, suosittelen
Mainos
_
__

_
T4bzu
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2003 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spywaret voi tosiaan poistaa SpyBotilla tai Ad-Awarella.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > explorer

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy