Mitä levyjä nierle.de ?
|
|
samppa112
Suspended due to non-functional email address
|
2. tammikuuta 2006 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolta olisin levyjä tilaamassa CD-R ja DVD-R tai DVD+R levyjä?Mitä eroa on DVD-R ja DVD+R levyillä?Suositelkaa jotain levyjä mitkä olisivat hyviä tuolla ettei tulisi hukka ostosta...Asema on LG polttava asema
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2006 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tallettavat_dvdt_faq.cfm
Nuo halpamerkit on useimmiten kaikki yhtä "hyviä". Olen poltellut tässä puolisen vuotta princo-merkkisille halpis-aihioille (joita on haukuttu aivan älyttömästi), ei ole ongelmia ollut. Kannattaa tarkkailla noita mediacodeja, sillä vaikka merkki olisi verbatim, niin ne voi olla halpisversioita. Selviää tuosta mediacodesta.
|
urnin
Member
|
2. tammikuuta 2006 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Memorexejä tilasin sieltä (dvd-r) ja hienosti ovat toimineet jopa xboxissa, ts. pitäs toimii missä vaan
++B[>++++<-R]+++++1/2+++++|+[>>+>>+A<<<<-]>>[<IN[<+>>>+<<-]>>[<<+
>>-]<-]<<--$-.>><++[>+<-]&&>F[>>[<<<+>>+>-]<U[>+<-]<-]>>[-]
<<<[>+>+>C++-<<<-]>++++.>K.-----.>.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2006 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Pieni korjaus, vanhassa ps2:ssa ei noille poltetut dvd-leffat toimineet, mutta se onkin sitten ainoa. Vanhassa xboxissa ja 360:ssä on hyvin toimineet. Pitäisi vielä testata toimiiko divx-soittimessa, joka tuli tänään ostettua.
|
Member
3 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2006 @ 00:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Noi -r ja +r on "standardeja" eli eri merkkisten soittimien käyttämä tyyppi, nykyisin soittimet soittaa molempia melko hyvin. Omasta soittimesta kannattaa tarkistaa sen yhteensopivuus. Polttimet myös on nykyään (super-)multiformat asemia eli niillekkin käy molemmat.
Levy merkeistä Verbatim ja TDK taitaa olla parhaimpia, TDK:sta voi olla montaa mieltä, mut sitä suositellaan käytettäväksi omassa Pioneer DVR-433HS:ssä (HDD/DVD tallennin) ja sen scratchproofit olis hyviä jos niitä jostai sais halvemmalla. Itse käytän Verbatimin MCC koodilla varustettuja aihioita. (Tuotenumero 2460, laita tuo vaikka "Etsi" ruutuun)
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
4. tammikuuta 2006 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitetaanpa taas oma mielipiteeni tänne:
Verbatimin MCC mediakoodilla olevat ovat itsellä toimineet upeasti, samoin ne Philipsin DVD+R levyt jotka maksaa siellä 21.99?/50kpl...
Näitä käytän jatkossa. ja koska DVD on vielä sen verran uusi formaatti, eivät halppis levyt ole hirveän pitkäikäisiä ja kestäviä VÄLTTÄMÄTTÄ! Joten DVD-aihioissa en rupea itse halpaa ostamaan.
Niin ja tuossa "uudessa" PS2 eli siinä litteässä, ainakin toimii poltetut levyt (ainaki Philipsin ja Verbatimit).
- Copy kills music -
|
Nenola
Junior Member
|
8. tammikuuta 2006 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistähän johtuu et nuo halpisdvd:t ei pala 8x nopeudella vaikka asema (LG GSA-4120B) pitäis pystyy nopeempaankin kun 4x jolla nuo levyt nykyisin palaa? Kaverin luona kokeilin niin sillä paloi Benq-asemassa ihan 8x. Firmwarekin pitäis olla uusin mikä löytyy...
|
Moderator
|
8. tammikuuta 2006 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen tilannut aina noita movie style -merkkisiä levyjä, puolen tuhannen levyn jälkeen ei ole valittamista.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2006 @ 03:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Verbatimejä ostelen, aina toimineet loistavasti.
|