|
Seagate ja Maxtor yhteen
|
|
|
heikki71
Senior Member
|
3. tammikuuta 2006 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2006 @ 17:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sekä segate ja maxtor valmistaa kiintolevyjä. Matrox sen sijaan näytönojaimia ^_^ Toivotaan, että fuusion myötä tulisi halvempia kiintolevyjä. Tosin olen nykyään kyllä aika kiintynyt noihin ulkoisiin lacien kovoihin ^_^
|
|
heikki71
Senior Member
|
3. tammikuuta 2006 @ 18:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mikä noissa ulkoisissa kovoissa miellyttää, moni niitä ostaa. ymmärrän jos on kannettava kone, mutta pöytäkoneeseen...
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2006 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Helppokäyttöistä varastotilaa, voi laittaa sarjaan niitä niin monta ku huvittaa, eikä tarvitse ränklätä koneen sisuksia (ei niin ettenkö osaisi, mutta usb/firewire on niin paljon helpompi :p). Tuollainen 500gb ulkoinen maksaa 289e, että ei pahan hintaisiakaan.
|
|
heikki71
Senior Member
|
3. tammikuuta 2006 @ 19:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
niin no, onhan se noinkin. tosiaan tuo hinta ...yllättävän edullinen!
|
|
Netti
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2006 @ 07:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eli nyt tulee sitte huonompia kiintolevyjä seagatelle
luultavasti no kaikki loppuu aikanaan toivotaan että laadulle ei käy mitään että pysyis hyvänä edelleen en kyllä tajua mitä järkeä tossa fuusiossa on
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2006 @ 07:18
|
|
jmpk
Suspended due to non-functional email address
|
4. tammikuuta 2006 @ 08:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Toivottavasti häviäisi maxtor kokonaan markkinoilta, mutta kunhan vain eivät rupea maxtorin tehtailla tekemään seagateja, muuten ei tiedä mitä ostaa...
-JMPK-
|
|
dr.dr
Senior Member
2 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2006 @ 08:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No ei kai ne Seagatella mitään idiootteja sentään ole. Eli tietävät kyllä varmasti Maxtorin olevan heikkolaatuisempi tuote. En ainakaan jaksa uskoa, että fuusion myötä tuotteiden laatu laskisi (toivotaan). Aivan varmasti tulee jotain uuttaa ja mullistavaa markkinoille, kun isot yhtiöt fuusioituu. Saas nähdä mitä tällä kertaa. :)
Itse olen ollut aina merkkiuskollinen Seagatelle ja tulen vastaisuudessakin olemaan. Se on ainoa kovomerkki, jota minun ei ole tarvinnut koskaan kiikuttaa takuuvaihtoon. :)
AsRock S478 P4Dual-880Pro (Chipset: Via PT880 Pro) | Intel P4 3,0 GHz Prescott @ 3,22 GHz | Club 3D X800 XL @ 425/540 | Seasonic S12-430W | Kingston 1,5 GB | Seagate PATA 120 GB + SATA 200 GB | 3DMark05: 5405, 3DMark06: 1891
|
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2006 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Enpä menisi kuitenkaan yleistämään Maxtoria huonolaatuiseksi, vaikka ko. merkin levyissä onkin viime aikoina ollut hieman muita nemmän ongelmia. Luultavasti seuraava sukopolvi on taas ihan hyvää tavaraa.
Toisaalta taas vaikka WD:ltä, jolla perinteisesti on hyvä kestävyys, voi seuraava sarja ollakin sutta - eihän se tarvitse kuin kriittisessä paikassa yhden huonon komponentin tai jonkun alihankijan virheen.
LaCie:n levyjä ainakaan erään paikallisen liikkeen huolto ei juuri ole ylistänyt - tai eihän ne levyt siellä kotelon sisällä LaCien tekemiä ole, vaan mm. Maxtoria taitaa sieltäkin löytyä.
|
|
heikki71
Senior Member
|
4. tammikuuta 2006 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
@wipe2000:
Totta tuokin, mm. kännykät on tunnettuja huonosta laadusta jossain vaiheessa tuotantoa. Toisaalta Maxtor ei ole vieläkään selvittänyt lämpenemis ongelmaa, joka edesauttaa lyhyttä käyttöikää. Karkeasti 10-asteen lämpötilan nousu lyhentää elektroniikassa käyttöikää puoleen. Ja Maxtorit käy 10-astetta lämpöisempänä kuin muun valmistajan kovot. Ehkä kovoilla suurempi ongelma on kuitenkin mekaniikan kestävyys, mene ja tiedä? Oma Maxtorini on vajaa vuoden vanha ja rutisee kuin iäkkäämpi lady.
|
|
JulGubbe
Member
|
4. tammikuuta 2006 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
En tajua miksi kaikki haukkuvat Maxtorin kovoja. Kuinkakohan monella Maxtoria haukkuvalla on oikeasti edes ollyt kyseisen valmistajan kovoa. Minulla huonoja kokemuksia vain parista IBM:n Deathstarista vaikka kolmisen kappaletta Maxtoreita olen omistanutkin.
* Ding * Intel kilahti hattuun -Kohta tulee sanomista =p
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2006 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: en kyllä tajua mitä järkeä tossa fuusiossa on
Tuollahan se lukee.
Quote: Seagaten mukaan fuusio tuo vuositasolla tulokseen lisää 10-20 prosenttia. Kustannuksissa säästetään 300 miljoonaa dollaria vuodessa.
Lisää rahaa ^_^
|