User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 02:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > en pysty katsomaan videota koneellani?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
En pysty katsomaan videota koneellani?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
haados
Newbie
_
3. tammikuuta 2006 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla olis lainassa kaverilta hitchiker guide to galaxy mä en pysty katsomaan sitä omalla koneellani? mikä on ongelma?

terveisin haados
Member

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2006 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sun pitäis kyllä hirveesti tarkentaa kysymystäsi koska siihen on tosi vaikea vastausta löytää kun et kerro mitään muuta.

-Arvelen että kyse on dvd-asemalla varustetusta pöytä pc:stä,
ongelmana voi olla se ettei sulla ole oikeita dvd-video koodekkia tai ohjaimia.. Varmasti pitäis toimia jos asennat ACE MEGA CODEC PACK pakkauksen sillä pitäis pyöriä kaikki videot...
En viitsi rueta linkitteleen, joten Googlaa kyllä se sieltä löytynee...

(jos kyse on edes tällaisesta ongelmasta).. voihan olla ettei sulla edes ole dvd-asemaa???

Terveisin: Lemztaz91
haados
Newbie
_
4. tammikuuta 2006 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on dvd polttava? mutta se ei ees lue sitä? uskon että siinä on joku suojus siinä leffas että koneella ei voi katsoa sitä. mite sen voi ohittaa?. mulla on pöytä pc ja mulla on dvd aseman uudet ajurit

terveisin haados

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2006 @ 10:37

pkaksp
Moderator
_
4. tammikuuta 2006 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muokkasin otsikkoa paremmaksi. Panostusta siihen seuraavalla kerralla hieman enemmän.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. tammikuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa mistähän kaverisi sen on saannut? nopeasti tuli mieleen, että ehkäpä sinun dvd asemasi ei ole region free = esim. leffa region 1 (USA ym.) mutta sun asema lukee vain region 2 (Suomi ym.) levyjä?

Voisit kokeilla esim. AnyDVD softaa
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > en pysty katsomaan videota koneellani?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy