User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 17:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > pitääkö paikkaansa että mulla on huono palomuuri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pitääkö paikkaansa että mulla on huono palomuuri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sg552
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2006 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on palomuurina Sygate Personal Firewall Pro

Tein palomuurille testejä netissä...testit näytti että palomuuri on Köyhä

Ja kyllä ne sivut selvitti että mikä Selain on ja käyttis ja IP-osoite
dfwta
Senior Member
_
4. tammikuuta 2006 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sygate on ihan hyvä. Normaalia että näkyy ip ja selain.
yimanya
_
4. tammikuuta 2006 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluaa konffata Sygatesta paremmin suojaavan, tässä vähän vinkkejä:
http://koti.welho.com/rniemi3/Kotisivu/html/spf.htm

Allekirjoitus
Lerppu
Senior Member
_
5. tammikuuta 2006 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
5. tammikuuta 2006 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sygate on hyvä palomuuri. Niinkuin todettii nuo tiedot näkyvät kaikilla palomuurista riippumatta. Teitkö nuo testit -> http://scan.sygate.com/
"Blocked" kun näkyy niin hyvä on.

sg552
_
5. tammikuuta 2006 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo noi testit näytti blocked...toi konfaaminen näytti aika vaikeelta...''Generic Host Process...svchost.exe'' en löytäny tollasta sieltä listasta kattelin sitä listaa varmaan 20 min
yimanya
_
5. tammikuuta 2006 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo mullakaan tollasta, ku mulla on win98SE. XP:ssä ainaki on tollanen.

Allekirjoitus
pkaksp
Moderator
_
5. tammikuuta 2006 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sygate on täysin pätevä muuri jo oletusasetuksilla. Pro versiossa saa vielä Stealth -moden päälle jolloin ei selain näy minnekkään.
Mainos
_
__

_
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2006 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän ilmaista ZoneAlarmia.Kone on Stealth tilassa aina,ja vieläpä ilmaiseksi :o)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > pitääkö paikkaansa että mulla on huono palomuuri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy