User Käyttäjä Salasana  

maanantai 12.1.2026 / 00:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > restore levyt..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
restore levyt..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Alterdu
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommone antiikkinen(mutta hyvin viritetty) kone ku Compaq Presario 6248EA ja mietiskelin tässä vaan että kun noita restore levyjä mulla on ja meinasin niitä asennella koneelle kun niissä on jotain tarpeellisia ja vähemmän tarpeellisia ohjelmia,mutta ongelma on siinä kun ei haluais laittaa koko xp winukkaa uusiksi niin onko niitä mahdollista asentaa niin että muut ohjelmat ei kärsi.Suoraan tosta levyiltä se ei onnistu enneku pistää levyn sisään ja boottaa mutta sitte kiintolevyt alustetaan automäättisesti??
Moderator
_
5. tammikuuta 2006 @ 02:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eivät kyseiset levyt alusta kiintolevyä automaattisesti. Kysyvät kyllä ensin. Kaikkein parasta olisi, jos saisit jostain käsiisi "oikean" XP:n jolla saisit koneellesi varmasti asennettua Winsun formatoimatta.

Minusta nuo restore -levyt ovat pahinta mitä koneelle voi tapahtua.

Alterdu
_
5. tammikuuta 2006 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikean xp:n ? kyllähän mulla oikea xp on mutta jos nuo restore levyt on turhia niin ehkä niitä on turha ruveta sitte säätämään..
pkaksp
Moderator
_
5. tammikuuta 2006 @ 02:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikealla XP:llä chopper tarkoittaa levyä jolla voi osioida ja alustaa kovon haluamallaan tavalla asennuksen alussa. "Oikea" XP:n asennuslevy ei myöskään asenna koneelle mitään muita oheisohjelmia, vaan vain ja ainostaan sen windowsin.

Tuolla restore-levyllä on kuiteskin kansio nimeltä i386, joka on windowsin asennuskansio. Kopioimalla tuon koneelle voit tehdä ns. oikean asennuslevyn jollain softalla. (en muista softaa millä tuo onnistuisi, ehkä nlite?)

(tuo kansion kopioiminen on onnistunut ainakin niiltä restore-levyiltä mitä mulla on tullu vastaan)
Mainos
_
__

_
Alterdu
_
5. tammikuuta 2006 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin kyllähän sen tiesinkin jo ja kyllä mun xp aito on ellei sitä sitte joku siellä liikkeessä ole sattunu piratisoimaan..taisin sen viimeksi asentaakkin ihan dossin kautta ja kyllä ihan windowsi tuli asennettua ilman lisuja,mutta joo muutaman ohjelman olisin vaan ottanu noilta restore levyiltä,mutta kun niitten asennus ei windowsin kautta onnistu..en ainakaan ole keksiny vielä että miten
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > restore levyt..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy