User Käyttäjä Salasana  

maanantai 12.1.2026 / 00:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > samsung sm940b
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung SM940B
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
toniol
Newbie
_
5. tammikuuta 2006 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla otsikon mukaisen näytön omistajilla ollut ongelmia paneelin kirkkauden kanssa? Itse olen huomannut että paneelin ylälaita on tummempi kuin alalaita. Olen soittanut asiasta Samsungille ja sieltä sanoivat että näin ei pitäisi olla, joten huoltokutsu vaan liikenteeseen. Olen testannut kuvaa sinisellä työpöydän taustalla ja seuraavalla kuvalla: http://www.leuku.fi/info/kokoruutu.htm ylälaidassa olevat shakki-ruudut eivät erotu näytössäni ollenkaan kun taas alalaidassa olevat erottuvat selvästi.

Muuten olen kyllä ollut näyttöön tyytyväinen...ja kirkkausero-ongelmakin korjautunee kun huoltomies tuo kotiin uuden näytön ja vie entisen pois.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2006 @ 15:25

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > samsung sm940b

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy