User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 18:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > azureus...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Azureus...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Popponen
Newbie
_
5. tammikuuta 2006 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tämmöinen ongelma: Azureus sammuilee itsekseen säännöllisesti 4h-5h välein. Sattuuko joku tietämään mistä tämä kyseinen vika saattaa johtua?

Olen selannut asetukset läpi monta kertaa j asentanut azureuksen uudestaan mutta vika ei ole hävinnyt...
ceekadett
Junior Member
_
6. tammikuuta 2006 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskohan niin että Java menee jumiin ja winkku päättää sitten sammuttaa sen? ...Ihan varma en oo mut ite on välillä huomannut Azen sammuneen itestään. Tuskinpa asetuksissa on mitään vikaa.
sieni
Junior Member

4 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2006 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos ei muu auta niin vaihda eri softaan, suositeltavia on varmaan BitComet (raskas) ja utorrent (kevyt). =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2006 @ 21:55

Mainos
_
__

_
Popponen
Newbie
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin vaihata atuhon utorrentiin kunhan olen saanut ekaksi nuo vanhat lataukset pois alta^^
Kaverilla testasin sitä ja huomasin sen olen van reilusti parempi kuin Azureus.
Niin sain sen ongelman korjattua^^
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > azureus...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy