User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 15:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec 1100a
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NEC 1100a
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bulk
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2003 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokos on jollain kokemusia kyseisestä asemasta?
Karila
Suspended due to non-functional email address
_
25. maaliskuuta 2003 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo...on kokemuksia.

Asema toimii kuin junan vessa. +RW-levyjä olen poltellut. +levyt ovat parempia laadultaan kuin -levyt, hintakin on siten kalliimpi.
Onkohan edes vielä +formaatin bulkki levyjä Suomen markkinoilla?

Olen polttanut Trax-dataa ja HP:n levyjä.
Mikromaja myy HP:n +rw levyä hintaan 5.5 eur.
Polarpanda myy halvinta +r levyä 3,7 eur kpl.
+rw:tä NEC-asema polttaa 2.4 x nopeudella, elikkä yhdenlevyn poltto formatointeineen kestää noin 28 min.

Itse poltan +rw-levyjä koska haluan käyttää levyjä useaan kertaan. Toiseksi omistamani Sonyn standalone player tukee +rw:tä tosi hyvin.

bulk
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2003 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin ittekkin sen nec:in En vaan oo vielä kerenny paljoo testaamaan. Yhden maxelin rw:n oon polttanu ja hywin pelitti. Kuuluuko sulla ihme rahiseva ääni kun levykelkka avataan ja suljetaan?
lamp75
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2003 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni yks parhaita +RW asemia!
Tosin yhden +R levyn pilas.
Muistaakseni ei kuulu mitään "outoja" sivuääniä.
Tosin aseman käyttö jäänyt vähälle (lähes olemattomaksi) kun hommasin Pioneer A05 aseman (levyt niin halpoja).
Karila
_
27. maaliskuuta 2003 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole kuullut mitään rahinaa.
Mulla ainakin asema on ollut erittäin hiljainen.
toukkaman
_
27. maaliskuuta 2003 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan polttanut tällä asemalla halppis dvd-r kiekkoja?
Asema kiinnostais, mutta täytyisi ehdottomasti kyetä polttamaan nuita enkun maan halppis kiekkoja.
bulk
Junior Member
_
28. maaliskuuta 2003 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1100 ei polta kuin +levyjä. Se on 1300 mikä polttaa sekä + että - levyjä.
Soultaker
Inactive
_
31. maaliskuuta 2003 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1100 polttaa + levyjä, totta, mutta 1100A ei ole sama laite kuin 1100 vaan tekniikaltaan sama kuin 1300, vaihtoivat vain nimen.
Karila
_
1. huhtikuuta 2003 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tätä jaksa enää vänkää. Nimi asemalla vaihdettiin niin että 1100A on plus-polttava ja 1300 multiformaattipolttava.

Aasiassa on eri nimeämiskäytäntö. Siitä tämä formaattisekaannus asemalla johtuu.

Voithan sä tulla polttamaan mun 1100A asemalla -kiekkoja. Annan lahjaksi hevosen jos sen pystyt tekemään :)
Mainos
_
__

_
bulk
Junior Member
_
2. huhtikuuta 2003 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin nyt olen testannut asemaa hiukkapikkasen enempi ja kokeilin myös -r levyä ja ilmoitus oli "no disc" asemahan oli siis 1100a muuten pelaa kyllä loistavasti ainoa asia joka mietityttää on kelkan avauksesta ja sulkemisesta kuuluva "rahina" no ehkä se on rasvan puutetta ;-)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec 1100a

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy