|
Kiiltävät kannettavat?? Acer CrystalBrite??
|
|
Member
2 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2006 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli on ilmestyny kauppoihin kiiltävällä näytöllä varustettuja kannettavia ja on niin kiiltäviä että pitää sammuttaa valoja että voi käyttää konetta...
Onko toi Acerin CrystalBrite tekniikka juuri sitä kiiltävää pintaa vai jotain ihan muuta? Juuri kun ole kannettavaa ostamassa niin vastatkaa nopeesti jos tietoo löytyy...
Eli toisinsanoen olen ostamassa Acer Aspire 3023WLMi kannettavaa,
ja pitäis tietää onko siinä "uusi-kirkas" vai matta näyttö...
|
Senior Member
|
8. tammikuuta 2006 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
AfterDawn Addict
|
8. tammikuuta 2006 @ 15:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mä en nyt tarkalleen oikein ymmärtäny tän jutun pointtia..

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
|
|
Askoapina
Member
|
8. tammikuuta 2006 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on Acerin näyttö AL1751 ja siinä on Crystal Brite tekniikka. Valoja ei tarvitse ainakaan mun sammuttaa. Ei varmaan tarvii sinunkaan niitä sammuttaa ellei sulla oo näytön edessä mitään spottia :D. Näyttö on todella hyvä ja siinä on tarkka kuva eli ei ole ollut mitään moitittavaa.
|
Member
2 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2006 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
niin tarkoitankin et onko se crystalbrite se uutuus kiiltäväpintainen vai mattapintainen "normaali" tft näyttö..
Niin tarkoitinkin kun siinä kiilävässä on aika paljon ollut heijastuksia ja haukuttu... mutta ilmeisesti toi taitaa kuitenkin olla sitä mattaa, kai....
|
|
Edille
Suspended due to non-functional email address
|
10. tammikuuta 2006 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
öö.ööö. crystal brite on kiiltävä näyttö mut näkyy todella hyvin vaikka on valoja päällä ainakin mun mielestä xD
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2006 @ 12:35
|
Member
2 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2006 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no ei se sitte varmaan haittaa jos kerran on hyvä... Kiitoksia vastauksista.. :D
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2006 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on itellä acerin crystal brite näyttö.
On totta, että näyttö on herkempi haittavaloille kuin tavallinen mattapintainen näyttö, mutta hyvissä olosuhteissa kuva on terävämpi.
Näyttö siis ottaa heijastuksia aika pahasti mm. valoista ja tuntuu välillä toimivan lähes peilinä, mutta silti olen siihen tyytyväinen.
Ainoa vika Acerin näytöissä taitaa olla, että niiden valovoima ei ole riittävä ja mitään huippu resoja ei ainakaan näillä halvemmilla saa...
Vertasin näyttöäni johonki HP:n ja Fujitsu Siemensin läppäriin, niissä valovoimaa on enemmän... (saattaa riippua mallista) Itse en kannettavaa ostaessani tätä juurikaan huomannu katsoa, mutta jos olet ostamassa konetta, kannattaa katsoa seuraavat asiat:
Mitä resoja tukee
Valovoima
katselukulma
Joskus kirkkaassa tilassa/auringonvalossa näytöstä on aika hankala nähdä mitään :D
Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2006 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kannattais ehkä ostaa Intelin prossulla oleva läppis, pitäis akun kestää pitempään..
Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
|