User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mese 7.5 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mese 7.5 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
madmax
Member

2 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli muut näkee koko ajan, että olen offlinessä, vaikka olen online (kuvake myös niin ;) )

Viestien etc. lähettäminen onnistuu. ainut tosiaan on, ettei muut tiedä että olen online?
pkaksp
Moderator
_
8. tammikuuta 2006 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä uudessa mesessä on bugi. Mulla ja muutamalla tutulla on ihan samoja ongelmia.
madmax
Member

2 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2006 @ 01:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, selvä homma.

Ihme vaan ku nyt on ilmestynyt.
Senior Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos pahasti tuo hämää niin sulje kokonaan messenger ja käynnistä uudelleen. Vastapuolen on tehtävä sama vissiin, riippuu kenellä se bugittaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2006 @ 11:47

aqua1
Newbie
_
9. tammikuuta 2006 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä oli sama ongelma, mutta ilmeisesti korjaantu kun poistin skypen (versio 2.0) koneelta.. mut seurailen tilannetta :/
Senior Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko skypella ja Messengerilla olla tuota yhteyttä toisiinsa että vika muka johtuisi siittä? Epäilyttää...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2006 @ 14:50

Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt MSN messengeriä. Sen sijaan tällä hetkellä käytössä on avoimenlähdekoodin Gaim. Kokeilkaa ihmeessä jos mesen bugit häiritsevät.

http://gaim.sourceforge.net/
Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TUPLAT

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2006 @ 15:37

pkaksp
Moderator
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itel on kyllä mese ja Skype, mutta tuttavalla taas ei, joten eipä niillä tuon bugin kans ole mitään yhteyttä.
Mainos
_
__

_
kirppuh
Junior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Isoveljelläkin oli tuo ongelma, en tiedä vaikuttiko se kun kaista oli aivan tukossa ja ongelma taisi katota sen mukana kun rajoitti vähän, en tosin tiedä oliko vain sattumaan.
Minulla oli toinen ongelma että jollekkin tulee lähes joka kerta että viestin lähetys epäonnistui tjs. kun yritin lähettää kavereille viestejä, mutta kun se kirjoittaa minulle jotain niin sitten taas pystyn minäkin lähettämään sille jotain. Todella buginen tuntuu olevan tämä 7.5 messenger.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mese 7.5 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy