User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 18:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > home-pna ja latausnopeus.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Home-PNA ja latausnopeus.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kloppi
Suspended due to non-functional email address
_
25. maaliskuuta 2003 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälaista vauhtia saatte imutettua esim. emulella? Nimenomaan Home-PNA korttilaiset jaetuissa opiskelija-kämppä-verkoissa!!

Mä saan tommoset 35kb/s keskimäärin. Joskus jopa 50. Onko hyvä?

Asetukset: lataus 120, lähetys 12. Ok?

For me, sick is the only way to go
Kiasus
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2003 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samanlainen yhteys ja samanlaiset ovat vauhditkin. Joululomalla imi lähemmäs 200 kt/s parhaimmillaan ku porukka ei käyttäny nettiä.
raw
Member
_
28. maaliskuuta 2003 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kans HOMO-PNA mut se ei oo jaettu, kaikki saa 512/512 yhteyden. toimii ihan hyvin paitsi joskus katkeilee. Kyl emulella saa max nopeuden jos imaa monta filua samaan aikaan
kloppi
_
1. huhtikuuta 2003 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mul kans katkeilee. Joskus pari päivääkin yhteys poikki.

For me, sick is the only way to go
napander
_
1. huhtikuuta 2003 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kans opiskelija-kämppä-verkko, mutta mitään ei tuu! On Jippii! säätäny asetukset sillä lailla että p2p ei tuu mitään, verkko on niin alimitoitettu että jos ottaa rajoitukset pois niin Http on ihan jumis(sivujen latautuminen kestää pari minuuttia) Yritä siinä sitte imuuttaa tiedostoja. Asensin äsken Kazaa lite k++ ja se kyllä tuntui pelittävän oikein hienosti, huomattavasti paremmin kuin perus kazaa lite.
Mutta asiaan:
eMulella ei tuu oikeen mitään, yhteys katkeaa yhtäkkiä ja se ilmoittaa että mulla on LowID. Porttien muuttelun pitäisi auttaa tähän ongelmaan, mutta kun meen osoitteeseen http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test ja pistän siihen minkä tahansa portin, niin aina tulee joko:

timeout : timeout on ip ... (6 sec)

this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

Tai:

error/resest on ip ...!

Eli mikähän auttaisi, vai auttaako mikään?
Nyt eMulella tulee ehkä 20 Mb/vuorokausi, eli Todella hidasta!
Mainos
_
__

_
Dracula
Newbie
_
2. huhtikuuta 2003 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eMulessa ID tulee serverin pingin mukaan. Mene sellaiseen serveriin, missä ping on pieni, niin pitäisi tulla ID ?????.
Itse saan myös testistä virhe-ilmoituksen, mutta ei se menoa haittaa.
eMulen tavaran tulo riippuu siitä kuinka suosittu se on eli kuinka monella se tiedosto on, pääset ottamaan muilta nopeammin kun olen antanut niiden ottaa sinulta. Muuten joudut jonottaa päiviä.
Sinun "krediitit" kasvavat mitä enemmän jaat eri henkilöille.
Kun eMulen käynnistää niin alussa kerrotaan tunnetut käyttäjät. Kun siinä pyörii tuhansia ja olet pistänyt siirto-kohtaan auto-prioteetille tavarat, niin pitäisi suhk. nopeasti tavaraa tulemaan.
Hyödyllinen linkki: www.eMule-Suomi.tk

Dracu

Ps. Mielestäni eMule on mainio. En tiedä mistä muualta löytyisi suomeksi dubattuja piirettyjä ja elokuvia. Itselläni ei ainakaan ole niin hirveä kiire katsomaan elokuvia, että ne pitäisi saada heti. Jos haluan ne heti, niin menen FTP-palvelimille.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > home-pna ja latausnopeus.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy