User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon xpress 200 series
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ATI RADEON XPRESS 200 Series
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tietokoneessa ATI RADEON XPRESS 200 Series (64 MB) näytönohjain, niin mistä minä saan siihen uuden Bios päivityksen

Tietokone on HP pavilion a1100.fi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2006 @ 13:13

AfterDawn Addict
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et ole atin kotisivuja kokeillut http://www.atitechnologies.com

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Heletee
Suspended permanently
_
11. tammikuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
et ole atin kotisivuja kokeillut http://www.atitechnologies.com
Mikä tuolta?

P:S Onko ajuri ja bios sama asia

Bertone
Senior Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajuri ja bios ei ole sama asia.
bios on laitteessa itsessään ja ajuri on
käyttiksen osa joka saa laitteen toimimaan oikein käyttöjärjestelmässä.
eli tarvitset todennäkoisemmin uuden ajurin vain..
eli esim catalyst 5.13

Eli Drivers&software ja sieltä käyttiksen mukaan eli esim
Windows XP Drivers and Software - Radeon - Catalyst 5.13 Windows XP - Driver Download

- Lahti -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2006 @ 16:56

Heletee
Suspended permanently
_
12. tammikuuta 2006 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on EVEREST HOME EDITION ohjelma, niin siinä lukee tämmöinen suositus

Suositus: Näytönohjaimen BIOS on yli kaksi vuotta vanha. Sen päivitys voi olla tarpeen.

Eli mun pitäisi varmaan päivittää näytönohjaimen bios, Mistä minä saa sen?

P.S Mitä minä sitten teen kun minä olen ladannut ajurin (esim. dvd-aseman ajurin), miten minä asennan sen uuden ajurin

P.S onko ajuri ja ohjain sama asia

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2006 @ 12:42

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on vaan suositus ja todellakin vain harvoille näyttiksille tehdään biospäivityksiä. Eli sun ei todellakaan tarvi päivittää näyttiksen biossia.
Quote:
Mitä minä sitten teen kun minä olen ladannut ajurin (esim. dvd-aseman ajurin), miten minä asennan sen uuden ajurin
Kaksoisnäpäyttämällä sitä .exe-päätteistä tiedostoa ja seuraamalla ohjeita siitä eteenpäin.
Quote:
P.S onko ajuri ja ohjain sama asia
Ei. Ohjain on esim. näytönohjain, joka antaa näytölle signaaliin. Ajuri taas on ohjelma, joka yhdistää tämän ohjaimen ja käyttöjärjestelmän.

Edit: Vaikka Windows kyllä näyttää suosivan tuota ohjain-termiä eli jossakin tapauksissa kyllä.

Edit2: Ja taitaapa se Everest suositella sitäkin, että laittaisit ECC-muistia (virheenkorjaavaa), jos sulla on edes pikkasen enemmän kuin 256 MB muistia siinä koneessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2006 @ 14:55

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
12. tammikuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Heletee

Mitäs sulle on sanottu tuplaketjuista ja forumin säännöistä? Sinua on varoitettu useampaan otteeseen jo monen moderaattorin taholta sekä yksityisviesteillä että suoraan ketjuissa. Asia ei näköjään mene ilman vauhdin ottoa jakeluun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2006 @ 15:16

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon xpress 200 series

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy