User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati ongelmia(zero display service error)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati ongelmia(zero display service error)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jihaa
Junior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan yht'äkkiä näytönohjaimen ajurit ikään kuin lakkasi toimimasta ja uudelleen asennus ei auta. Olen kokeillut vaikka miten ja aina sama virheilmoitus:"zero display service error" ??? Olen poistanut vanhat ajurit sekä lisää/poista, että cat-uninstallerilla ja Driver Cleaner Pro:lla. Lisäksi olen puhditanut rekisterin EasyCleanerilla. Olen kokeillut sekä vikasietotilassa, että normaalisti. Olen kokeillut monilla er versioilla catalysteistä, sekä omega ajureilla. Omegoilla ei herjaa, mutta ei toimikkaan. Kaikkea on jo yritetty mitä tullut mieleen, mutta ei auta. Alan jo epäillä, että näyttis olisi hajalla? Vai mikähän mättää?

Näyttis on Club 3D 9600 pro ja käyttis winXP.
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2006 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tuon poistamisen jälkeen katsonut että tuo näytönohjain tunnistuu Standardi VGA adapteri nimellä laitehallinnassa ja sen jälkeen kokeillut asentaa ajureita?
jihaa
Junior Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tullu katottua. Mut poistin ne sieltäkin ja sit käynnistin uudelleen ja asentelin taas. Mut asensin vintoosan uusiksi niin johan alkoi toimimaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2006 @ 17:07

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati ongelmia(zero display service error)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy