User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 18:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen modeista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emulen modeista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kiasus
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2003 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä modeja porukka täälä pitää parhaiten toimivana, vai toimiiko mielestänne perusversiot parhaiten?

Ite oon käyttäny eniten emule.de:ä ja tarodia. Tarod ei vaa oo päivittyny enää aikoihin...
Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2003 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mortilloa on tullut käytettyä jo pitemmän aikaa mut toi uusin versio ei toimi 2k:ssa ainakaan mulla.

emule-mods.com
hrz
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen käyytäny emule plussaa ja hyvin on toiminut ainakin xp:n kanssa
PK66
Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EmulePlussasta tuli just uusi versio(1c) ja tuntuu toimivan ihan hyvin sekä XP:ssä että 2000:ssa...
AfterDawn Addict
_
27. maaliskuuta 2003 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morph, Bloodymad, Sivka, LSD ja Lovelace... uusimmat versiot tietenkin. Siinä mun mielestä parhaimmistoa.

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
raw
Member
_
28. maaliskuuta 2003 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tossa emule plus 1c on joku bugi, ei ainaskaa toimi mulla kunnolla. Käytän tällä hetkellä emule plus 1b ja toimii ihan hyvin
kokooja
Member
_
29. maaliskuuta 2003 @ 05:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä bugi?
Mainos
_
__

_
lollo
Junior Member
_
30. maaliskuuta 2003 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluatte saada tavaraa niin emule.de ja kaistaa riittää kun ottaa saksalaiseen yhteyttä :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen modeista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy