User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 14.1.2026 / 00:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää muistia. toimenpiteitä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää muistia. Toimenpiteitä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zar
Junior Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen koneen hankinnasta lähtien pärjännyt 512mb muistilla, mutta suurena pelifanaatikkona olisi kivaa jos olisi se giga, jotta ei lagaisi niin paljon. Minä reippaana poikana käväsin hakemassa uudet muistikammat ja nyt ne on siistissä paketissa (pussissa) tässä pöydälläni. Ennen kuin laitan tai sen jälkeen kun olen laittanut. Kaipaako se mitään erityisiä toimenpiteitä?

Kun olin laittanut ne niin tuli hyvinkin usein ns. bluescreeniä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272149

niin neuvoja? Kun kokeeksi vaihdoin vanhat takaisin niin toimi ilman ongelmia.
Senior Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuossa nyt mitään kummia pitäisi olla, ainakaan jos emolevy tukee (ja BIOS) noita ostamiasi muisteja. Kannattaa emolevyn ohjekirjasta varmistaa että minkänopeuksista muistia ja kuinka paljon se tukee. Muuten muistin lisääminen on varsin suoraviivainen operaatio: Kotelo auki, muistien klipsit auki ja uudet muistikammat sisään.
Senior Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja virta tietysti powerista pois, ja vaikka ihan varmuuden vuoksi johtokin irti seinästä!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää muistia. toimenpiteitä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy