MPEG2 - Ei ääntä kaiuttimista
|
|
StUngar
Suspended due to non-functional email address
|
13. tammikuuta 2006 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi kaikille!
Ois sellane ongelma et kun katon koneelta mpg-filun niin kaikki funkkaa ihan ok. Kun tiedostosta tekee levyn ja yrittää katsoa sitä, niin kuva näkyy ja ääni kuuluu TV:n kautta (tosin aika heikko laatuista ja pätkii välillä), mutta stereoiden kautta ei kuulu mitään. Missä vika? Voinko katsoa mpg-filuja ainoastaan koneeltani? Soittimena minulla on Pioneer DV-470. Avi-tiedostojen kanssa ei ole mitään onkelmaa. Jätänkö vain mpg-filut lataamatta?:(
Ja sitten vielä toinen kyssäri: Mulla on yht'äkkiä muuttunut koneessa fontit aivan ihmeellisiks, jotenkin isoiks. Millä nuo saa muutettu sellasiks normaaleiks?
Kiitos etukäteen,
Newbie
The dumbest people I know are those who know it all
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2006 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten nuo DVD soitin, stereo, TV liitännät menevät?
http://support.microsoft.com/kb/q310543 eli työpöydällä oikea hiiri ja ominaisuudet ja sitten Ulkoasu(?) välilehti josta pitäisi löyty myös nuo fontit eri kohtiin.
|
StUngar
|
14. tammikuuta 2006 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Luulisi että ne on ihan oikein, jos kerran .avit pelittää ihan normaalisti? Noissa mpeg:ssä on vielä se ongelma ettei näy ku mustavalkosena. On kyllä tv niin vanha ettei siitä saa vaihdettua PAL-->NTSC. Vai mistä tuo mustavalkosuus johtuu? Edelleen, kaikki toimii aveilla.
PS: Sain nuo fontit kuntoon, kiitos.
The dumbest people I know are those who know it all
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2006 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo NTSC aiheuttaa mustavalkoisuutta, jos TV tukee SCART:in kautta RGB signaalia niin pitäisi väritkin saada näkyviin RGB SCART kaapelilla.
Poltatko nuo MPEG tiedostot sellaisinaan levyille vai teetkö aluksi niistä VCD, SVCD tai DVD-Video levyjä (ja jos muunnat niitä niin toimiiko äänet koneella oikein)?
|
nopaferox
|
22. tammikuuta 2006 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Tähän väliin heittäisin oman ongelman, koneella katsottaessa elokuvia dvd levyltä niin äänet ei kuulu ja sit koneella olevat musiikit ja elokuvat niin niistä kuuluu ääni, missähän vois olla vika?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2006 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
nopaferox: millä ohjelmalla katsot DVD elokuvia koneella?
Jos et käytä esim. VLC, MPC, powerDVD tai winDVD ohjelmia niin kannattaa asentaa AC3filter.
|
Mainos
|
|
|
nopaferox
|
23. tammikuuta 2006 @ 08:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Real player on yleisesti käytössä mut on minulla media player ja winamp:kin, aikasemmin kuului äänet mut oli jotain ihme örkkejä vissiin koneella ja muutti jotenkin ilmeisesti asetuksista et äänet ei enään kuulu kun DVD:ltä katsoo,oon asentanut ac3Filterin,ja ffdShown ja kaikki muutkin paketit et ei voi ainakaan jäädä roikkumaan siitä et ei ole jotain ohjelmaa. Yrittelen säätää itse jotain...Tekemällä oppii : )
|