User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon tools-ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Daemon Tools-ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
team68
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt saada imagea auki, tuplaklikattuani imagea tulee please wait kohta mutta sitten ei tapahdu mitään vaikka, sieltä pitäisi aueta kyseinen ohjelma. Sama image toimi minulla vielä muutama päivä sitten.

-Versio on 3.47
-Emulationista olen yrittänyt eri suojauksilla
-Optionsseista on päällä Autostart/mount ja taskbar icon
pkaksp
Moderator
_
13. tammikuuta 2006 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut daemon tools ohjelman kautta "mount image"?
team68
_
13. tammikuuta 2006 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri sitä kautta on siis tullut yritettyäkin joka kerta mutta kun olen siinä kohdassa missä saa valita minkä imagen haluaa montata olen tuplaklikannut kyseistä imagea.
dr.dr
Senior Member

2 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koittanut asentaa Daemonia uudelleen? Entä kaikki emulaatiot päällä? Entä tuplaklikkauksen sijasta kokeillut painaa 'Avaa'? Aika monta ohjelmaa tullut vastaan, jotka jostain syystä bugaavat tuplaklikkauksen kanssa. Tosin Daemon ei kertaakaan...

AsRock S478 P4Dual-880Pro (Chipset: Via PT880 Pro) | Intel P4 3,0 GHz Prescott @ 3,22 GHz | Club 3D X800 XL @ 425/540 | Seasonic S12-430W | Kingston 1,5 GB | Seagate PATA 120 GB + SATA 200 GB | 3DMark05: 5405, 3DMark06: 1891
team68
_
13. tammikuuta 2006 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa-toiminnollakaa ei suostu lähteä pyörimään. Uudelleenasennuksen jälkeenkään ei lähtenyt pyörimään. Kokeilin myös Daemoni sivuilta löytyvää DAEMON Tools 4.0.3 X86 versiota. Eri Emulationeita kokeillut myös erikseen ja myös sitten että kaikki ovat päällä.
Mainos
_
__

_
Staff Member

1 tuotearvio
_
14. tammikuuta 2006 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa tapahtuu aina välillä minullekkin, mutta koeile mennä oma tietokone ja siellä pitäisi olla virtuaali cd-asema käöytössä (se image mitä yrität aukaista) ja tupla klikkaat siihen...minulla yleensä se menee sillä..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon tools-ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy