mIRC viruksitta?
|
|
Silense
Suspended due to non-functional email address
|
13. tammikuuta 2006 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun nyt tutustuin tuohon IRC maailmaan asentamalla IRC:n.
Itse ohjelma toimii hyvin, mutta eScan sanoo, että asennus ohjelmassa on viiruksia ja asennetussa mirc.exessäkin.
Se on ladattu mIRC:in/p2p/muitten sivujen kautta, aina sama ongelma.
Mistä saisin viiruksettoman mIRCin?
Älkää alkakko puhumaan muista ohjelmista, ne saakot odottaa tulevaisuudessa.
|
juuzo
Member
|
13. tammikuuta 2006 @ 20:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika epätodennäköistä että tekijät jakaisivat viruksellista Mircciä sivuillaan, joten eiköhän vika ole eScanissa.
|
AfterDawn Addict
|
13. tammikuuta 2006 @ 22:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa mieltä juuzon kanssa, että jos lataat mirc:in täältä (http://mirc.com/get.html) niin ei siinä kyllä pitäisi mitään viiruksia olla.
|
defiz
Junior Member
|
14. tammikuuta 2006 @ 00:23 |
Linkki tähän viestiin
|
eScan ei sano minulle mitään, mutta paremmatkin virus skannerit tekevät vääriä hälytyksiä. Kuten aiemmin sanottu, jos lataat jotain, niin suosi valmistajan sivua/tarjoamia linkkejä!
eScanissa on varmasti mahdollisuus valita ettei se tee tiedostolle mitään!
|
Silense
Suspended due to non-functional email address
|
14. tammikuuta 2006 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Mielestäni mainitsin, että olen ladannut sen valmistajan sivuilta.
Latasin sen nyt kahteen kertaan skannasin välissä ja aina se ilmoittaa viiruksista.
Valmistajan sivuilta lataamasta installerista.
|
AfterDawn Addict
|
14. tammikuuta 2006 @ 07:57 |
Linkki tähän viestiin
|
eScan ON hyvä virusskanneri, käyttää Kasperskyn tunnisteita. Ja tuo eScanin ilmoitus on väärä hälytys. Sitäpaitsi se sanoo mIRCistä. tagged as not-a-virus: Client.mIRC ja versio
|
Senior Member
|
14. tammikuuta 2006 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Escan merkkaa mirc:in koska sitä voidaan käyttää hyväksi hyökkäyksissä. Esim. jossain suuryrityksissä jossa halutaan maksimi turvallisuutta ei tuollaisia aukkoja haluta koneella pitää.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2006 @ 23:15
|
Senior Member
|
16. tammikuuta 2006 @ 05:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ettei itse koneeseesi olisi pesiytynyt viirus, joka sitten korruptoi tuon exen heti kun se on kovalevyllesi asentunut?
|
spertti
Senior Member
|
16. tammikuuta 2006 @ 06:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten V-kos mainitsi siitä ei kannata huolestua. eScan ei sitä paitsi edes tee sille mIrc.exe:lle mitään, voit lukea siitä raportista. Siellä perässä lukee "no action taken" Siinä ei ole virusta, eikä spy/adwarea vaikka eScan niin väittääkin.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
16. tammikuuta 2006 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|