User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 03:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit ei ilmesty sitten niin millään
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstit ei ilmesty sitten niin millään
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mam77
Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla tuossa yks leffa josta yritän tehdä vcd:tä kiinteillä teksteillä, jotta voin katsoa sen sitten kotidvd:llä. Mutta on suuri teksti ongelma. Ei ole ollut minkään muun leffan kohdalla vastaavaa. ELi mulla on asennettuna Direct VobSub ja vcd:tä pakkailen TMPGencillä. Teen kaiken niinkuin pitää mutta tekstit eivät vain tule näkymään vcd:ssä???? Teksti ja leffa ovat samassa kansiossa ja saman nimiset. Tekstejä olen kokeillut sekä .sub ja .str muodossa, mutta ei. Tämä ei onnaa.. Auttakaa jos on samoja ongelmia jollain ollut!

merzi1977
Poy
Senior Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinaakko ettei tule näkyviin siinä vaiheessa, kun tekstit on vielä irrallaan? Muistaakseni tuolla tavalla vain DivXG400 osaa näyttää tekstit mpeg-tiedoston kanssa.
mam77
Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, vaan tarkoitan kun yritän saada tekstit kiinteiksi VCD:hen. Kun katson leffaa millä tahansa ohjelmalla (BSPlayer, MediaPlayer, mikroDVD) niin tekstit kyllä näkyy. Mutta kun rupean kääntämään leffaa VCD muotoon TMPGencillä niin tekstit eivät sitten näy VCD:ssä? Että tällainen ongelma

merzi1977
Senior Member

20 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2003 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olethan nostanut Direct show multimedia file reader-pluginin prioriteetin ykköseksi..?
Option -> enviromental settings -> VFAPI plug-in ja hiiren oik korvalla higher priority..
mam77
Member
_
28. maaliskuuta 2003 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olenpa tehnyt senkin. Ja ongelmaa ei tosiaan ole kuin tämän yhden elokuvan kohdalla... Eiks kukaan osaa auttaa... Elokuva on , saakohan nimeä mainita, amerikkalaisten sekopäiden tekemä. Pojilla on hauskaa omien hulluuksiensa kanssa

merzi1977
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2003 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso vielä sekin niistä nimistä, ettei siellä ole yhtään ylimääräistä välilyöntiäkään. Huomasin äsken itse, ettei onnistu ja tarkastin nimet. No toisen perään oli jäänyt . ja toisessa oli yksi välilyönti (tyhjä) liikaa.
jaahei
Newbie
_
28. maaliskuuta 2003 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KYLLÄ SE MULLA ONNISTU tmpgenc:llä tekstit mukana ja silleen.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/5387
tää ainakin toimii
mam77
Member
_
28. maaliskuuta 2003 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia vain neuvoista vaikka mikään niistä ei ole auttanut. Nimet on tarkistettu moneen kertaan ja ne on JUSTIINSA samat. Ja kaikki asetukset on niinkuin pitää, mutta jossakin se nyt mättää. Ja tosiaan tuo vobsubin pieni vihreä nuoli ei ilmesty...

merzi1977
Mainos
_
__

_
make200
Member
_
29. maaliskuuta 2003 @ 04:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli aivan samanlainen ongelma
mutta satuin saamaan saman leffan dvd:llä käsiini ja rippasin siitä koko tekstit uudestaan ja sitte heräs vob subbi
eli koitas ettiä netistä toiset tekstitykset jos vaikka se auttas
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit ei ilmesty sitten niin millään

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy