Ilmaiset ohjelmat..
|
|
T4bzu
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos olemassa ilmaisia cd:n poltto-ohjelmia, jotka ohittaisivat kopiointisuojia? Pitäisi tehdä varmuuskopio parista pelistä, mutta se ei Nerolla onnistu.
|
Ruco
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ainakin toiminut erinomaisesti varmuuskopiona kun on kopioinu eka koko cd:n koneelle (esim resulssienhallinnalla) ja sit polttanu koneelta ne tiedot cd:lle!!
Joskus on kyllä täytynyt jostain ettiä backup_cd_crack, että cd:n on saanu pelaan!..
|
T4bzu
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Uudet kopiointisuojat tekee tuon ikävä kyllä mahdottomaksi. En tosin suoraan sanoen ole kokeillut, mutta en usko sen toimivan. Tuon yhdenkin pelin CD:n tiedoissa lukee, että se veisi yli 600 megaa mutta kun valitsen kaikki näkyvillä olevat kansiot/tiedostot, kooksi tulee jotain 580... Eli se ei näytä niitä kaikkia.
Muuten, mitkä CD:t olet saanut kopioitua tuolla tavoin? Et ole sattunut kokeilemaan Settlers 4:sta tai C&C Red Alert 2:sta?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2003 @ 14:34
|
Ruco
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Kopioimalla oon saanu onnistuneet backupit
mm NOLF2, GTA3... en oo vähään aikaan muuta sit kopioinukkaan...
|
DasViper
Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa tehdä CD:stä ensin image ja polttaa sitten se image CD:lle.
Minä ainakin teen aina niin, sillä se on puhtain mahdollinen kopio.
Safedisc-pelit voidaan kopioida vain tuolla tavalla. (Kyllä sen itse CD:n voi ehkä kopioida, mutta itse peli ei käynisty.)
Esimerkkipelejä: Max Payne, Mechwarrior4,... En ole kovin muita kopioinut...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2003 @ 14:59
|
T4bzu
Junior Member
|
27. maaliskuuta 2003 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole tähän mennessä ehdotetut ideat toimineet... Niin siis, onko niitä ilmaisia ohjelmia olemassa? :O
Onko noi kaikki AfterDawnissa arvostellut ohjelmat maksullisia? Siis semmoset edelleen, jotka ohittaa kopiosuojia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2003 @ 15:40
|
Tuppu
Junior Member
|
28. maaliskuuta 2003 @ 02:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Clone-CD:llä pitäisi onnistua. Muistaakseni rekisteröimmättömälläkin versiolla onnistuu CD:n kopioiminen. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta muuten se on suvereeni ohjelma. Itellä on ainakin onnistunut kaikki peli-varmuuskopiot.
|
T4bzu
Junior Member
|
28. maaliskuuta 2003 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, mutta CloneCD:n testiaikakin loppuu kuitenkin joskus.... Kuinka pitkä se muuten on?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2003 @ 10:36
|
kuupi
Newbie
|
28. maaliskuuta 2003 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Vanhemmat Clone versiot taitaa toimia paremmin? Päivittettyäni uusimman tuli virheilmoituksia ja palasin vanhempaan versioon.
Ei ole vanhemmallakaan (voi käsin valita asetukset) yhtään varmuuskopiota jäänyt tekemättä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2003 @ 04:19
|
karle
Suspended due to non-functional email address
|
28. maaliskuuta 2003 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä onnistuu mm. nerolla. Nyt taitaa olla tekijästä kiinni...
|
Mainos
|
  |
|
T4bzu
Junior Member
|
28. maaliskuuta 2003 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Hienoa, se siis on tekijästä kiinni. Sanohan sitten, miten hyvä Neron käyttäjä ohittaa sillä kopiosuojan. Olen kokeillut moneen kertaan, mutta en ole onnistunut.
|