User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 12:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony psp
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sony psp
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
laturi
Suspended due to non-functional email address
_
14. tammikuuta 2006 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tossa mieleen että olisiko kellään hyviä kokemuksia tosta psp stä ku tos on aika suolanen hinta että ei menisi rahoja turhan päiten jos ton menis ostamaan.
Tonski
Senior Member
_
15. tammikuuta 2006 @ 04:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erittäin hyvä kannettava pelikone. Itse käytän sitä päivittäin. Useimmiten katson sillä videopätkiä, mutta joskus pistän musiikit taustalle kun opettelen tuota HJT-lokien tulkitsemista. Pelejä tulee kanssa pelattua. (Mm. THUG2 ja GTA - LCS) Huippu kone, suosittelen.

Danshaku
_
15. tammikuuta 2006 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin itelleni tossa vuodenvaihteessa gigapackin ja oon ollu tyytyväinen. Pelejä tällähetkellä on van Darkstalkers: Chronicles, mut videoita (animea) tulee katottua aikatavalla. Samoin musiikinkuuntelussa käytän. Nyt vaan odotellaan et kaveri tekis vyölaukun, niin ei tarttes povarissa kanniskella (on aikas iso laite) Mut koko on pikkuvika, kun ottaa näytönlaadun huomioon.

Suosittelen!

Ei kaikkea kaikille, vaan jotakin jokaiselle
laturi
_
16. tammikuuta 2006 @ 04:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tos kaverilla on tollanen psp. Se sanoo et siihen ei oikeen elokuvat mahdu (esim siirtää koneelta psplle). Onko toi tosi juttu
Danshaku
_
16. tammikuuta 2006 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä taas riippuu siitä, minkä kokoinen muistikortti psp:ssä on ja minkä laatuiseksi elokuva/video on käännetty. Itse käytän pspvideo9 ohjelmaa videoiden kääntämiseen .avi muodosta .mp4 muotoon, ja olen saanut noin 5 tuntia animea ahdettua gigan muistikortille vieläpä katseltavaan laatun. PsP:ssä ei itsessään ole sisäistä muistia, ainakaan minun tietääkseni. .avi videot toki saa toistettua emulaattorilla, mutta tämä vaatii turhan paljon kikkailua mielestäni, ja huonossa tapauksessa mitätöi takuun. Mutta kunnon muistikortilla (512mt - 1gt) niin psp:lle saa mahdutettua yllättävän paljon. Jos ostat Giga packin (jota suosittelen) niin saat mukana 1 gigan muistikortin ja muut tarvittavat piuhat ja vastaavat.

EDIT: typo

Ei kaikkea kaikille, vaan jotakin jokaiselle

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2006 @ 05:45

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
1. helmikuuta 2006 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin oman psp:ni 1.9 heti kun se tuli myyntiin suomessa. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Vieläkään en oo saanu sijoitettua pelejä/muistikorttia :(. Näyttö on terävää ja grafiikka parasta ;). Mikäs tässä supernintendoa pelaillessa.

celeron 1300mhz, 512 ram, fx5500 256mb näyttis.
celeron 1250mhz, 320 ram, fx5200 128mb näyttis.
athlon xp 2000mhz, 512 ram, radeon 9600 128mb näyttis
nintendo ds
playstation portable
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Muunna videot Sony PSP:lle AfterDawnin oppaan avulla

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
PS3-, Vita- ja PSP -pelejä alennuksessa PlayStation Storessa PS4:n julkaisun kunniaksi 2 30. marraskuuta 2013 Keskustelua uutisista
Ostin juuri PSP GO 6.60 , mikä CFW? 3 13. marraskuuta 2013 PSP
PSX pelit PSP CFW 6.60 pro c-2 12 11. marraskuuta 2013 PSP
PSP pelikonsoli + 5 peliä 1 17. lokakuuta 2013 Myydään
psp go pelien koodi 1 8. kesäkuuta 2013 PSP
LG plasma 42PA450T kuvan säätö PSP:lle 1 20. huhtikuuta 2013 PS3
PSP GO 5.70 Modaus 2 25. maaliskuuta 2013 PSP
PSP 1004 street... 6 21. syyskuuta 2012 PSP
Psp kielen vaihtaminen 3 15. elokuuta 2012 PSP
Mikä olisi paras/kehittynein PSP-malli??? 10 1. elokuuta 2012 PSP

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > sony psp

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy