User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 16:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > lopetetaan ohjelmaa f-secure manager?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lopetetaan Ohjelmaa F-Secure Manager?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mawdrgn
Member
_
16. tammikuuta 2006 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt pari kertaa tarkkaillut konettani, kun olen sen sulkenut. Siinä tulee ilmoitus, että

Lopetetaan Ohjelmaa F-Secure Manager

ja semmoinen palkki, mikä täyttyy. Se ei kyllä ehdi täyttyä ollenkaan vaan sitten ilmoitus häviää, ja kone sammuttaa windowsin normaalisti. Kuitenkin olen tosi paranoidi tämän kanssa, kun noita hälytyksiäkin on F-Secureni huomannut viimme aikoina, että olen jo epäillyt jotain hienovaraista spywarea...

Tuota Lopetetaan Ohjelmaa F-Secure Manager-ilmoitusta ei tunnu tulevan joka sammutuksen yhteydessä.

Toinen kysymys kuuluu(Tiedän, olen evo tietokoneiden kanssa) että onko minulla F-Securen palomuuri, koska kun F-Securen ikonin avaa alapalkista, niin siinä valikossa lukee että Internet-Suojaus on Korkea ja myös että Palomuuri on Korkea.

Hölmöjä kysymyksiä, mutta parempi kysyä kuin katua :)
AfterDawn Addict
_
16. tammikuuta 2006 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla on F-securessa palomuuri. Ja tuskin tuo liittyy spywareen ym., mutta aina voidaan katsoa HjT-loki:

Laita HjT-loki, ohjelman saat täältä -> http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe . Tallenna hakemistoon c:\hjt, käynnistä, klikkaa do a system scan and save a logfile ja lähetä loki tänne.
mihku
Member
_
16. tammikuuta 2006 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi kun sekoan keskusteluun näin ylimääräisenä, kuulosti vaan kovin tutulta - eli itselläkin tulee samanlainen ilmoitus aika usein koneen sammutuksen yhteydessä. Kone on puhdas (käytössä F-Secure, eScan ja Ewido, hjt:kin käynyt täällä kerran tarkistettavana), ja tuleekin mieleen voisiko ko. asia johtua esim. F-Securen päivityksistä? Sehän kuitenkin päivittelee itseään aika taajaa tahtia, ja joskus sulkemisen yhteydessä on tullut myös ilmoitus "menetät kaikki blaablaablaa..." tai miten se litania nyt menikään.

Enempi ihmetyttää miksi F-Secure näkyy toisen koneen Käynnistä-palkissa aina, mutta toisen koneen palkissa vain satunnaisesti? Ilmeisesti kuitenkin toimii tästä huolimatta, koskapa vielä ei ole löytynyt pahempia mörköjä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > lopetetaan ohjelmaa f-secure manager?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy