User Käyttäjä Salasana  

torstai 21.8.2025 / 13:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videot pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videot pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
621
Member
_
17. tammikuuta 2006 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Mulla on sellanen kysymys, että voisiko minun vanhalla koneellani videot pätkiä DirectX:n takia? Prosessori tässä koneessa on huimat 300Mhz. Ennen videot toimi normaalisti (siis .avi tiedostot, .mpeg ei pätki yhtään.), mutta sitten kun asensin DirectX 8.1, niin alkoi pätkiä. Voisiko se johtua siitä?

Ps. Mistähän tuon DirectX 7.0 vaikkapa voisi ladata?
Pps. Kysyn nyt tässä samalla, että mikä olisi paras ohjelma, millä saa videot DVD formaattiin (siis nämä .ifo ja .vob vai mitä onkaan)? Vai riippuuko se vain siitä, kuinka hyvä kuvanlaatu videossa on itsessään?
Ppps. Älkää laittako mitään "Osta uusi kone" tai "Älä kato videoita sillä vanhalla romulla", kiitos.

Toivottavasti saitte selvää. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2006 @ 09:32

Member

3 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota en osaa sano juuta enkä jaata tuohon ekaan mutta vastaan näihin ps kysymyksiin parhaani mukaan.
ps: En löytänyt 7 mutta 8.1 löysin. http://www.soft32.com/download_250.html
pps: Tällä saat ainakin ne MPEG1 ja pariksi kerraksi myös MPEG2 muotoon. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/tm...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2006 @ 10:01

621
Member
_
17. tammikuuta 2006 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, saatoin selittää epäselvästi asiani, mutta minä OLIN ladannut juuri tuon 8.1, ja siksi pyydän linkkiä 7.0:n lataamiseen.
Sitten tuon "pps" kysymyksen tajusit myös väärin. Tarkoitin sitä, kun paremmalla koneella (joka on isälläni), kun poltan vaikka videoita, niin millä ohjelmalla vaihdan .avi tiedoston -> DVD formaattiin, parhaalla kuvanlaadulla.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videot pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy