User Käyttäjä Salasana  

torstai 21.8.2025 / 13:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto ongelma, kuva jää paikoilleen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
poltto ongelma, kuva jää paikoilleen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
halice
Newbie
_
18. tammikuuta 2006 @ 02:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen koettanut saada leffan dvd levylle, aluksi näkyy ja kuuluu hyvin, mutta sitten jysähtää kuva paikoilleen. Olen kokeillut + ja- levyjä ja valillä toimii ja välillä ei. Ennen toimi aina + dvd levyt, nyt ei kuin sattumalta. käytän neroa ja srink´iä. jotakin asetuksia varmaan puuttuu tai voisiko niitä olla liikaa. menee niin hirveästi levyjä roskiin, jeesatkaa
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
18. tammikuuta 2006 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut useammille erinlaisille/merkkisille DVD -levyille?
halice
Newbie
_
18. tammikuuta 2006 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pää asiassa olen käyttänyt fujin, maxellia jonkin verran, mutta se ainakin pätkii. + levyjä pääasiassa, en tiennyt että miinukset käy kanssa. en tiedä liittyykö mitenhään mihinkään, mutta en enää näe myöskään SF-anytimen leffoja, tai trailereita, mitkä myös ennen näkyi. Vähän sama meno niissä noin 10 sekunntia näkyy traileri kunnolla, sit alkaa pätkii tai jymähtää. Poistin taanoin Neron ja laitoin uudestaan, kun jokin codec juttu oli toimimaton, vaan ei auttanut. Kiitos kun jelpit minua.
Staff Member

32 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2006 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikai ole mitään codec packeja asennettu?
halice
Newbie
_
20. tammikuuta 2006 @ 02:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kyllä on, laittanut ja ottanut pois, ja on niitä varmaan vieläkin. Pitäiskö ne ottaa pois ja mistä tiedän mikä mikäkin on? Kiitos jälleen.
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2006 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitään codec packia ei kannata asentaa.
FFDshow riittää suurimmalle osalle koneen käyttäjistä.
halice
Newbie
_
20. tammikuuta 2006 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minäpä otin kaikki pois ja kokeilen tuota, kiitos. taitaa vähän mättää minulla monessakin kohdassa,kello näyttää ihan päin sorsaa, niin mistä sen oikean löytäisin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2006 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokoneen kello näyttää väärää aikaa vai?
halice
Newbie
_
22. tammikuuta 2006 @ 02:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä se näyttää mitä sattuu. en ole laittanut viestejä yöllä tai päivällä. minulle tuo kello näyttää oikein, eli nyt se on 7.04 ja aamulla.
halice
Newbie
_
22. tammikuuta 2006 @ 02:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaihdoin aika asetukset ja nyt pitäis näyttää oikein eli 6.52. vaan poltto ei kyllä onnistu vielakään.
admins
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2006 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kopiointi suojaukset poistettu?
Mainos
_
__

_
halice
Newbie
_
22. tammikuuta 2006 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
burn error!! Kopiointi suojat miten, eikai sellasii ole, siis ei kai. miten mä katon. siis tos nerossa täytyy olla joku vika, asetuksessa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto ongelma, kuva jää paikoilleen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy