User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows movie maker sulkee itsensä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Movie Maker sulkee itsensä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DjScali
Suspended due to non-functional email address
_
18. tammikuuta 2006 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olettekos törmänneet siihen, että kun WMM:ssä lisää ensimmäisen videoklipin aikajanalle, niin ohjelma sulkee itsensä.

Jos tiedätte ratkaisun tähän, niin johan on viisautta ihmisessä.
Senior Member
_
19. tammikuuta 2006 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kyllä törmännyt, mutta ratkaisua en löytänyt. Onko iso klippi kyseessä?
DjScali
_
19. tammikuuta 2006 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No melkein klippi kuin klippi.

N. 98% ajasta WMM sulkee itsensä, mutta joskus yllättäen antaa tehdä oikeen hommiakin.

Otin läppäriltä exen kotikoneeseen muttei auttanut.

Tuohan näköjään päivittyy Windowsin yhteydessä ja käsittääkseni viimeisin päivitys tuohon olis ollu SP2:n yhteydessä (siis XP)...

Tosi ärsyttävä asia kun WMM on kuitenkin mukavan helppo ja simppeli ohjelma
DjScali
_
19. tammikuuta 2006 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis klipit ovat olleet n. 15meg --> 100Meg videoklippejä.. Ei näytä olevan vaikutusta koolla, sillä olen kokeillut ihan pienemmilläkin..
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikai ole mitään codec packeja asennettu?
FFDshow on myös joillain aiheuttanut ongelmia tuon WMM kanssa.
Moderator

5 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2006 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä autto kun vaihoin väliaikaista tallennuspaikkaa. Eli mene
Työkalut->Asetukset->Yleiset->Väliaikainen tallennuspaikka->Selaa ja etsi joku tyhjä kansio yms. Itselläni on työpöytä ja hyvin on toiminu sen jälkeen.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
DjScali
_
23. tammikuuta 2006 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu temppi-kansion käyttö ei ratkaissut tätä mun koneella. Oliskohan tosiaan codecit... Mä taidan poistaa ffdshown ja testata sitten.
Senior Member
_
24. tammikuuta 2006 @ 03:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On juuri tuo FFdshow yhteensopimattomuus. Kokeile ottaa tosiaan ffdshow pois ja katso vaikutus, mielestäni WMM asetuksista sai myös tämän ffdshow tuen pois jotta ei virheraporttia pukkais.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2006 @ 05:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko Movie maker uusin? minulla oli samaa ongelmaa joskus.
meni ohi kun latasin uusimman mmw:n ja ffdshown.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Mainos
_
__

_
heikki71
Senior Member
_
24. tammikuuta 2006 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun vanhassa koneessa oli duron 1300MHz prossu ja wmm kaatoi sen sata varmasti kun klippi oli yli 10MB.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows movie maker sulkee itsensä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy