User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 03:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ongelmia vcd:n kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia VCD:n kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ozma
Newbie
_
30. maaliskuuta 2003 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin juuri DVD- soittimen ja tarkoitukseni olisi katsoa VCD leffoja soittimen kanssa joka toistaa niitä..
Ok eli aluksi poltin ja koodasin videon nerolla, ja kuten kaikki tietää kuva oli tietenkin ylösalaisin, noh sitten käänsin videon esim ohjelmalla avi2vcd mutta sama vika kun poltin mpeg:n nerolla niin kuva taas päin helvettiä ja kaiken lisäksi vielä mustavalkoinen...Mutta sehän joshtuu varmastikkin siitä jotta olin ilmeisesti tehnyt siitä NTSC..Mutta ylösalaisin kumminkin
Olen nähnyt kun olen vahhoja viestejä lukenut että TMPGenc olis hyvä..Kyllä varmaan, mutta aina ko alan muuttavaan .avia niin se tilttaa hetken kuluttua ja koko kone on AAAIVAN solmussa että se siitä (Ja tehost pitäisi riittää ohjelmaan 1200mHz ja 256 muistia...)
Elikkä onko se toi Nero sitten loppupeleissä se joka sen kuvan kääntää ylösalaisin vaikka sitä leffaa ei itse Nerolla koodaisikaan eli kannattaisiko koittaan jotain toista ohjelmaa siihen VCD:n valmistukseen vai mitä pitäisi?
Entä ohjelma jolla kääntää .avi? Olen koittanu monia ohjelmia..Mutta toi TMPGEnc olis varmaan paras..Että olisko siihen tehtävissä jotain säätöä kun se aina tilttaa...=(!
Kiitos jo etukäteen :)!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ongelmia vcd:n kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy